Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri Konference 21.09.2017

Ziņas

07.04.2014

„Latvijas balzams” eksportēs dzirkstošo dzērienu, kas filtrēts caur zeltu

Turpinot ieviest inovācijas, „Latvijas balzams” uzsāk ražot dzirkstošo alkoholisko dzērienu „Cosmopolitan Diva”, kura tapšanā pirmoreiz izmantota unikāla tehnoloģija – dzēriena filtrācija caur zeltu. Dzēriena receptūras un dizaina izstrādē, tirgus pētījumos un ražošanas nodrošināšanā, kā arī mājaslapas izveidē investēti 22 tūkstoši eiro. 


Dzirkstošais dzēriens „Cosmopolitan Diva” ir radīts tieši eksporta tirgiem un atbilst jaunākajām dzērienu patēriņa tendencēm Eiropā un pasaulē. Par to interesi jau izrādījuši uzņēmuma klienti Krievijā, Izraēlā un Polijā. 

Kā informē „Latvijas balzams”, dzirkstošo dzērienu filtrācija caur zelta diegiem ir inovatīva metode, ko līdz šim pamatā izmantoja tikai stipro alkoholisko dzērienu ražošanā. „Lai arī nevaram apgalvot, ka esam vienīgie pasaulē, kuri izmanto šo metodi vieglo alkoholisko dzērienu ražošanā, „Latvijas balzams” ir viens no pionieriem šajā virzienā,” pārliecināta uzņēmuma Komunikācijas vadītāja Dana Hasana. 

Uzņēmuma pārstāve norāda, ka ražošanā jau tiek izmantota virkne inovāciju, kā, piemēram, dzērieni tiek filtrēti caur kokogli, kas jonizēta ar sudrabu; degvīna ražošanā tiek izmantots ūdens no Himalaju kalniem un pielietota dziļās sasaldēšanas metode filtrācijā.

 „Vieglā alkoholiskā dzēriena filtrēšana caur zeltu ir jauns solis mums pašiem un, kā skaidro „Latvijas balzams” tehnologi, tas gala produktam piešķir maigāku, izteiktāku garšu. Pārsteigt klientus šodien nav viegli, tādēļ tieši inovācijas, kas palīdz uzlabot vai padarīt īpašu dzēriena garšu, ir viens no virzieniem, kurā  šodien attīstās dzērienu ražošana”, uzsver uzņēmumā. 

 „Cosmopolitan Diva” ir arī pirmais Latvijā ražotais alkoholiskais dzēriens, kura etiķete satur brīvprātīgi ieviestu brīdinājuma marķējumu par alkohola lietošanas riskiem grūtniecēm un autovadītājiem. Kā informē uzņēmuma Komunikācijas vadītāja Dana Hasana, šī ir jauna atbildīga marķējuma (responsible labeling) prakse Latvijā, kas līdz šim nav tikusi izmantota, jo to vēl neprasa Eiropas un Latvijas likumdošana.

„Strādājot nozarē, kas prasa pastiprinātu uzmanību komunikācijā ar patērētājiem, esam spēruši šo soli paši un pirmie Latvijā sākam izmantot papildu brīdinošās norādes uz dzēriena etiķetes. Tās uzrunā autobraucējus un topošās mammas par alkohola lietošanas aizliegumu, kā arī sniedz papildu informāciju par atbildīgu un pārdomātu alkoholisko dzērienu lietošanu, novadot uz interneta resursu www.responsibledrinking.eu., no kuras saites ved uz dažādu valodu nacionālajām atbildīga alkohola patēriņa vietnēm,” stāsta D.Hasana.



Viņa arī norāda, ka arī izglītošana caur brīdinošām zīmēm uz etiķetēm ir solis pretī atbildīgas attieksmes veidošanai alkohola aprites jautājumos, tādēļ „Latvijas balzams” kā tirgus līderis ir uzņēmies šo iniciatīvu. Šāds marķējums pakāpeniski tiks ieviests arī pārējo uzņēmuma produktu etiķetēs.

Dzirkstošais dzēriens „Cosmopolitan Diva” atbilst pavasara noskaņām – gaisīgs, rotaļīgs, dzīvīgs, ar augļu garšu, viegls un ar zemu alkohola saturu – 7%. Orientējoties uz eksporta klientiem, izveidota mājaslapa www.cosmopolitandiva.com, kas iepazīstina ar šo inovatīvo produktu.

AS „Latvijas balzams” apgrozījums eksporta tirgos pērn audzis par 2,8%. Lielākais pārdošanas apjoma pieaugums sasniegts tādos nozīmīgos tirgos kā Krievija (+5,5%), Latvijas beznodokļu zona (+18,2%) un Ukraina (+38,3%). 2013. gadā galvenie tiešā eksporta virzieni bijuši Baltijas valstis, Krievija, Vācija un Skandināvija, paralēli apgūstot jaunus tirgus, tādus  kā Ķīna. Uzņēmums ierindojies arī 25 Latvijas labāko eksportētāju vidū, saņemot „The Red Jackets” titulu.


Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Finanses. Plāno palielināt nodokļus ātro kredītu aizdevējiem
airBaltic iekšzemes reiss starp Rīgu un Liepāju būs arī ziemā
Vai mencas un reņģes būs pietiekami
“Jaunpils pienotavas” produkti ir pieprasīti gan vietējā, gan eksporta tirgos
“Latvijas balzams” veikalos Jūrmalā un Vecrīgā apgrozījums tūrisma sezonā audzis par 15%


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts