Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

12.05.2015

Latvijā ražotie dzērieni plūc laurus prestižā konkursā ASV

AS “Latvijas balzams’’ (LB) ražotie dzērieni saņēmuši zelta un sudraba medaļas vienā no prestižākajiem dzērienu nozares konkursiem ASV - „Wine & Spirits Wholesalers of America”. Ar dubultzeltu no ASV atgriezies degvīns „Moskovskaya”, savukārt pagājušajā gadā radītie zīmoli „Cosmopolitan Diva” un „Amber Gold” saņēmuši sudraba medaļas tā saukto „slēgto” degustāciju vērtējumā, ko veica 25 eksperti. 

„Šis ir jau otrais gads, kad veiksmīgi piedalāmies šajā Amerikas kontinentā lielākajā profesionālajā konkursā un izstādē, kas pulcē vairumtirgotājus no ASV un visas pasaules. Atzinība, ko izpelnījušies „Latvijas balzams” zīmoli, ir augsts novērtējums Latvijas ražotāja pieredzei un spējai radīt zīmolus, kas ir konkurētspējīgi pasaulē atzītu ekspertu un arī patērētāju vērtējumā”, pauž uzņēmuma komercdirektors Valters Kaže. 

Tāpat V.Kaže uzsver, ka dalība šāda mēroga  izstādē ir ļoti būtiska plānojot turpmāku izaugsmi  ASV tirgū, kas ir viens no stratēģiskajiem eksporta virzieniem uzņēmumam. 

„Moskovskaya” dubultzelts – apliecinājums tam, ka šis 19.gs. beigās radītais zīmols ir dzīvotspējīgs un piesaista patērētājus arī šodien. Zīmola „Moskovskaya”  vēstures posms, kas saistīts ar „Latvijas balzamu”,  aizsākās tālajā 1900.gadā, kad LB vēl bija daļa no Krievijas valsts spirta monopola.  Šī premiālās klases dzēriena, kas tiek ražots pēc klasiskās krievu tehnoloģijas un visaugstākās kvalitātes spirta,  lielākie eksporta tirgi ir Kanāda, Itālija un Portugāle. 

Sudraba medaļas ieguvušie – dzirkstošā vīna dzēriens „Cosmopolitan Diva” un degvīns „Amber Gold Vodka” – ir jaunākie un inovatīvākie LB produkti, kuru ražošana tika sākta pagājušajā gadā. „Cosmopolitan Diva” ir pirmais caur zeltu filtrētais dzirkstošais dzēriens pasaulē. 

Dzēriena tēls orientējas  uz mūsdienu modernā patērētāja dzīvesstilu un radīts tieši eksporta tirgiem. „Cosmopolitan Diva” jau tiek veiksmīgi eksportēts uz Ķīnu, Izraēlu, Lietuvu un Igauniju. 

Zīmola „Amber Gold™” unikalitāte ir tā filtrācijā izmantotais dzintara filtrs, kas izgatavots, izmantojot Latvijas zinātnieces, inženierzinātņu doktores Ingas Ļašenko patentēto unikālo dzintara attīrīšanas metodi. Ražošanas procesā dzēriens tiek filtrēts caur trim dažādiem filtriem – dzintara pavedienu filtru, tad caur dzintara un sudraba mikrogranulām, bet noslēgumā – caur zelta diegu filtru. 

Izstāde  „Wine & Spirits Wholesalers  of America”, kas šogad notika Orlando, Floridā, pulcēja ietekmīgākos alkoholisko dzērienu izplatītājus un piegādātājus no visas pasaules.   Vairāk: http://www.wswaconvention.org/
AS „Latvijas balzams” dalība izstādē ASV, Orlando, īstenota sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru. 





Dana Hasana

  

Vēl ziņas

Aizvadīts jau 3.starptautiskais konkurss ”Learn, Know, Do, Can, Show”
Veiksmīgi noslēgusies AEHT sagatavošanas konference Rīgā
Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts