Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

28.12.2018

Latvieši visbiežāk svētku galdā ceļ alu, šampanieti un balzamu


Analizējot Latvijas balzams veikali datus par Latvijas iedzīvotāju un viesu iecienītākajiem dzērieniem svētku laikā, noskaidrots, ka nemainīgi pirmajā vietā apjoma ziņā ierindojas alus, kam seko dzirkstošais vīns un pašmāju leģendārais Rīgas Melnais Balzams.

“Ņemot vērā, ka 2018. gadā piedzīvojām ļoti karstu vasaru, šogad iedzīvotāji ievērojami aktīvāk devuši priekšroku vieglajiem alkoholiskajiem dzērieniem – alum, kokteiļiem un sidram. Arī globālā tendence miksoloģija jeb kokteiļu izveide no dažādam dzērienu sastāvdaļām ietekmējusi mūsu pircēju izvēli. Kokteiļu dzērieni piedzīvo sava veida renesansi,” komentē “Latvijas balzams veikali” valdes locekle Olesja Saveļjeva. “Populārāko dzērienu sarakstā ir mūsu pašu balzams, ko iedzīvotāji ļoti bieži cēluši savā svētku galdā gan Latvijas simtgades svētkos, gan Ziemassvētkos. Mūsu pircēji jebkura gada laikā neaizmirst arī palutināt sevi ar izsmalcinātiem vīniem, kuri noslēdz populārāko dzērienu topu,” turpina Olesja Saveļjeva.

Aplūkojot veikalu tīkla “Latvijas balzams veikali” pārdošanas datus Latvijā populārāko svētku – Jāņu, Latvijas simtgades un Ziemasvētku laikā, novēroti interesanti fakti. Jāņos 59% no visa iegādāto dzērienu klāsta sastādīja tieši vieglie alkoholiskie dzērieni – alus, alkoholiskie kokteiļi un sidrs, uzvaras gājienu piedzīvojot tādiem zīmoliem kā Aldaris GaišaisHeiniken, Lāčplēsis Dzintara, Līvu Senču, LB kokteilis plašais dzērienu klāsts un sidri Zelta Cider un Somersby.

Savukārt Latvijas simtgades svinību laikā ievērojami kāpis Rīgas Melnā Balzama noiets – svētku periodā pārdotā dzēriena apjomi pieauguši par 31%. “Visiecienītākais balzama veids mūsu tautai ir Rīgas Melnais Balzams Upeņu, atklāj Olesja Saveļjeva. “Tomēr arī šajos svētkos bija vērojams, ka Latvija ir alus cienītāju zeme, jo arī ne-vasaras sezonā pārdotā alus apjoms bijis augsts, par populārākajiem zīmoliem kļūstot Aldaris Gaišais, Lāčplēsis Gaišais un Carlsberg, noslēdz veikalu tīkla pārstāve.

Ziemassvētkos apgriezienus uzņēmusi dzirkstošo dzērienu kategorija, par iecienītākajiem zīmoliem kļūstot pašmāju zīmoliem Rīgas Šampanietis un Cosmopolitan Dīva, kā arī ārzemju dzirkstošo vīnu zīmoliem Bosca, Gancia Sparklingun Martini Sparkling. Kā citi populārākie dzērienu veidi minami džins, viskijs un balzams.



ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA. 



  

Vēl ziņas

Fissman turpina paplašināties, atverot jauna koncepta veikalu
Konkurss par labākā jaunā maiznieka titulu
Seminārs-Darbs ar projektiem Vācijā un darbinieku nosūtīšana uz Vāciju
KONFERENCE:PIEGĀDES ĶĒDE, RAŽOŠANA, RANSPORTS & LOĢISTIKA. EKSPORTS. TIRDZNIECĪBA. E-KOMERCIJA
Latvijas profesionālās izglītības iestāžu audzēkņu profesionālās meistarības konkurss Jaunais Maiznieks 2019


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts