Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

30.08.2012

„Latplanta” garšvielas Latvijā kļuvušas pieprasītākas par 14,3%

Latvijā ir pieaudzis pieprasījums pēc garšvielu zīmola „Latplanta” produkcijas, un tās pārdošanas apjomi 2012. gada pirmajos septiņos mēnešos (janvāris – jūlijs) Latvijā pieauguši par 14,3%, salīdzinot ar iepriekšējā gada to pašu posmu. „Latplanta” produkcijas pārdošanas apjomi Latvijā norādītajā laika posmā sasnieguši 189,7 tūkstošus latu.

„Izaugsme ir panākta pateicoties jaunajiem produktiem, „Latplanta” produkcijas atpazīstamības veidošanai un arī „Latplanta” produkcijas kvalitātes novērtējumam pircēju vidū. Piemēram, pērn rudenī laidām tirgū unikālu produktu – „Garšvielas karstajam dzērienam”, kas bija īpašs ar produkta pielietojuma formu – garšvielas ir pildītas tējas maisiņos. Iepriekš tirgū palaidām speciāli izstrādātu „Universālo garšvielu”.

Joprojām populārākie „Latplanta” ražojumi Latvijas tirgū ir tādas klasiskās vērtības kā melnie pipari, citronskābe, želatīns, vanilīna cukurs, taču pamazām iepazīstinām cilvēkus ar garšvielu pasaules bagātību un papildinām ēdienkarti ar jaunumiem – kā, piemēram, salviju, hmeli-suneli,” skaidro „Latplanta” produktu grupu vadītājs Kristaps Adumāns.

Pēdējā gada laikā ir investēts jauno produktu izveidē un palaišanā Latvijas tirgū, arī gādāts par distribūcijas uzlabošanu, jauna dizaina iepakojumiem un zīmola atpazīstamību Latvijā. „Jau tagad „Latplanta” produkcija tiek eksportēta uz Igauniju, Lietuvu un Lielbritāniju, taču eksporta apjomi ir salīdzinoši nelieli. Nākotnē esam iecierējuši attīstīt darbu eksporta tirgos, un pirmais virziens, kurā plānojam piestrādāt pamatīgāk, ir mūsu kaimiņvalstis – Igaunija un Lietuva,” informē „Latplanta” produktu grupu vadītājs.

Garšvielu zīmols „Latplanta” ir dibināts Latvijā 1991. gadā. 21 gads Latvijas un Baltijas tirgū ir gan vērtīga pieredze, gan patērētāju novērtējums „Latplanta” produkcijas atbilstībai augstas kvalitātes prasībām. 2009. gada jūlijā „Latplanta” zīmolu un ražošanas iekārtas iegādājās ražotājuzņēmums „Spilva”. „Latplanta” iekārtas tika pārvestas uz „Spilvas” ražotni Babītes novadā, bet zīmols ieguva jaunu spēku.




Andris Zeļenkovs

  

Vēl ziņas

Aizvadīts jau 3.starptautiskais konkurss ”Learn, Know, Do, Can, Show”
Veiksmīgi noslēgusies AEHT sagatavošanas konference Rīgā
Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts