Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

26.03.2015

Kompanija H.J. Heinz un Kraft Foods grupa apvienojas


Plašša patēriņa preču tirgū valda augstas pakāpes konkurence, turklāt jauni produkti tajā reti kad iegūst lielu popularitāti - patērētāji dod priekššroku pārbaudītiem zīmoliem un produktiem. 


Tāpēc veidot konglomerātus ššajā industrijā ir veids, kā iegūt konkurētspējīgo priekššrocību un tiešši ar ššādu ziņu sabiedrību ir pārsteiguššas divas globālas kompānijas. 


Pārtikas produktu milzis H.J. Heinz un Kraft Foods. kuri ir paziņojušši par apvienoššanos, pateicoties 46 miljardu dolāru lielam darījumam, aiz kura stāv tādas personas kā miljardieris Varens Bufets. Darījums tiks noslēgts šī gada otrajā pusē. 

Jauno savienību sauks The Kraft Heinz Company un tā būs treššā lielākā ēdienu un dzērienu kompānija Ziemeļamerikā ar plānotu ikgadēju 28 miljardu ASV dolāru apgrozījumu un 1 miljardu ASV dolāru lielu peļņu, ko ģenerēs 8 zīmoli.
Plānots, ka apvienoššanās radīs inovācijas, kas palīdzēs Kraft Foods celt krītoššo apgrozījumu.

Vairāki populārākie zīmoli, kas piedāvā patērētāju vidū iecienītu kečupu, sieru, marinātus gurķus, hotdogus un citus pārtikas produktus, apvieno'jās zem vienas kompānijas nosaukuma: The Kraft Heinz Company. Šī vēsts medijos nāca klajā pēc tam, kad  H.J. Heinz Co paziņoja par Kraft Foods nopirkšanu. 

Linda Rubene

  

Vēl ziņas

Gaļas cenas Latvijā ietekmē patēriņa tendences Skandināvijā un Ķīnā
airBaltic Training Pilotu akadēmija sāk uzņemšanu
Lauku tūrisma uzņēmējdarbību apdraud negodīga konkurence un arvien pieaugoša birokrātija
Vai Latvijā ražotie sieri der restorānu ēdienkartē
PVD atklāj nelegālus medījumu gaļas produktu ražošanas uzņēmumus


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts