Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

22.09.2014

Ko ir vērts uzzināt par jauno Vecrīgas kokteiļbāru Cheers!

Šī gada augustā Vecrīgas plašajam bāru pulkam ir pievienojies pavisam jauns un oriģināls kokteiļbārs Cheers!, kas no citām galvaspilsētas izklaides vietām atšķiras ar tā izmeklēto ēdienu un dzērienu piedāvājumu, kā arī to pasniegšanas veidu, kas vienmēr kļūst par neaizmirstamu piedzīvojumu un pārsteidz ne tikai ar īpaši izstrādātām garšas niansēm, bet arī ar smalko vizuālo noformējumu.


Nepilnu divu mēnešu laikā kopš darbības uzsākšanas jaunais kokteiļbārs ir iekarojis plašu apmeklētāju atsaucību, nostabilizējot savas pozīcijas Rīgas neskaitāmo bāru vidū. 




Tas nenoliedzami ir krāšņš, oriģināls un uzmanību piesaistošs, taču Cheers! pamatā ir kas daudz vairāk, par ko noteikti ir vērts uzzināt, lai kokteiļbāra apemklēšanas pieredzi ik reizi padarītu vēl spilgtāku un neaizmirstamāku.

 
 Koncepcija

Cheers! sevi piesaka kā pirmo īsto Rīgas kokteiļbāru, un tā raksturojošā iezīme ir ne tikai kokteiļu labā garša, bet arī to oriģinālais pasniegšanas veids. Ja līdz šim ir pierasts, ka bārmeņi aprobežojas tikai ar laima šķēli vai ķirsīti pie glāzes, tad Cheers! ideja ir pasniegt kokteili ar vērienu. Vīzija ir skaidra – kokteiļiem ir jākļūst par kulta preci un kokteiļu baudīšanas kultūrai - par neatņemamu bāra apmeklēšanas sastāvdaļu.
Kokteiļbāra mērķis ir piedāvāt augstākās kvalitātes produkciju kombinācijā ar izcilu servisu. Cheers! – tā ir vieta, kur dienā cilvēki nāk, lai izbaudītu izmeklētus ēdienus, savukārt, vakarā – oriģinālus kokteiļus, modernu mūziku un dejas līdz pat rīta gaismai.


 Dizains

Bāra telpas ir ieturētas industriāli mūsdienīgā stilā ar vēsturisku krāsu, formu un faktūru sajaukumiem. Krāsu gammā dominē pelēki brūnie toņi ar kontrastējoši sarkaniem akcentiem, kā arī klasisku elementu pieskaņu un pieklusinātu apgaismojumu, kas rada īpaši intīmu un nepiespiestu atmosfēru, ļaujot tā apmeklētājiem baudīt netraucētu atpūtu visa apmeklējuma garumā.
Cheers! interjera dizains ir tapis sadarbībā ar arhitekti-dizaineri Jeļenu Bolotovu, kura ilgus gadus ir izglītojusies Krievijā - Voronežā un Maskavā. Dizainere specializējas gan sabiedrisko, gan arī dzīvojamo ēku interjera projektu izstrādē, un viņas portfolio ir atrodami neskaitāmi dažādās pasaules valstīs sekmīgi izstrādāti projekti.
Bāra interjerā izmantotie materiāli tika ievesti no Krievijas, kā arī dažādām Eiropas valstīm, galveno uzsvaru liekot uz to vizuālo pievilcību, funkcionalitāti un ilgdzīvotspēju. Kopējā bāra koncepcija ir balstīta uz Vecrīgai raksturīgo ballīšu atmosfēru un vēsturiskās ēkas neierasto arhitektonisko šarmu. 


 Piedāvājums

Bāra mērķis ir pārsteigt, un tas atspoguļojas arī tā piedāvātājā sortimentā. Restorāns klientiem pasniedz tādus jau labi iecienītus ēdienus kā salātus, burgerus un uzkodas, kam tiek pievienotas netradicionālas sastāvdaļas, padarot garšu vēl spēcīgāku un piesātinātāku. Būtiski, ka ēdienkartes piedāvājums mainās līdz ar sezonām, tapec ēdienu pagatavošanā tiek izmantoti tikai svaigi produkti.
Kokteiļu pagatavošanai bārmeņi izmanto pašu gatavotus uzlējumus un pielāgo dzērienkarti klientu vēlmēm. Līdzās vairāk nekā 50 tradicionālajām kokteiļu receptēm dzērienkartē ir atrodamas arī 15 oriģinālreceptes, ko ir izstrādājuši profesionālā Cheers! bārmeņu komanda.
Ēdienu un kokteiļu pasniegšana ir atsevišķi izkopta kultūra, kam tiek veltīta ļoti liela uzmanība, tāpēc Cheers! jau ierastos ēdienus un kokteiļus pasniedz pavisam citādi, akcentējot detaļas un pievienojot neierastas garšu nianses.

 Komanda

Bāra stūrakmeņi ir trīs cilvēki: radošā direktore Jūlija Vasiļčenko, direktors Roberts Kalvāns un galvenais šefpavārs Aleksandrs Cvetanovičs, kuri ideju par kokteiļbāru loloja jau sen. Gadu gaitā, ceļojot un praktizējoties ārzemēs, ideja tika noslīpēta un pilnveidota līdz tā varēja tapt īstenota dzīvē. Tā kā Cheers! radošā komanda jau ilgus gadus darbojas apkalpošanas nozarē, bāra personāls tika pulcēts ilgi un rūpīgi, atlasot profesionālus un zinošus cilvēkus. Būtiski, ka Cheers! vadībai jau sākotnēji bija skaidra vīzija par to, kā bāram un tā personālām jāizskatās, kādiem apmeklētājiem tas ir paredzēts, kādi kokteiļi un ēdieni viņus interesēs, kā arī citas ne mazāk svarīgas nianses, kas palīdzēja bāra koncepciju noslīpēt līdz pilnībai. 

 

 

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts