Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

02.07.2018

Jaunākās tendences un aktualitātes restorānu industrijā 2018. gadā


Mēs varam atteikties no ceļojumiem, sadzīves tehnikas iegādes vai automobiļa nomaiņas, bet nekas nemainīs mūsu ēšanas ieradumus. Neviens negrib atteikties no prieka garšīgi paēst, tāpēc labprāt to darām ārpus mājas. Šodien, lai dotos uz restorānu, nav vajadzīgs kāds īpašs notikums. Restorāna spilgta koncepcija un garšīga maltīte, patīkami iespaidi, nevainojams serviss un iespēja komunicēt on-line režīmā—tās ir lietas, kas pēc kompānijas U_C_S ekspertu domām dominēs šajā gadā.

Restorānu viesi kļuvuši prasīgāki, vairāk uzmanības pievērš produkta kvalitātei, interesējas par ēdiena sastāvu un izgatavošanas tehnoloģiju. Tajā pašā laikā cena vēl arvien paliek pirmajā vietā…

Patērētāju ekstrēmisms

Restorānu viesi kļuvuši prasīgāki, vairāk uzmanības pievērš produkta kvalitātei, interesējas par ēdiena sastāvu un izgatavošanas tehnoloģiju. Tajā pašā laikā cena vēl arvien paliek pirmajā vietā. Tas nozīmē, ka viesis viegli «balso ar kājām» par labu zemākai cenai un tai atbilstošai kvalitātei. Viņš vienkārši atradīs citu restorānu, kas viņu apmierina un dosies turp.



Neveselīgs uzturs

Veselīgs uzturs veidojas par mītisku tendenci, atkāpjoties par labu ātrai ēdināšanai. Sport-Pit un vegānisms vairāk attīstās gatavu ēdienu piegādes segmentā. Šeit servisi atrod savu patērētāju un piegādā mājās visu nepieciešamo veselīga dzīves veida cienītājiem. Pēc pētnieciskās grupas NPD datiem ātrās ēdināšanas restorānu trafiks Eiropā 2017.gadā palielinājis par 9%, salīdzinot ar 2016.gadu, toties tradicionālo restorānu, kafejnīcu un ēdnīcu segmentā konstatēts kritums.

Veselīgs uzturs jo vairāk tiek uztverts kā mājas un tas no biznesa viedokļa ir diezgan sarežģīts segments.Veselīga uztura veidošanai jāpieaicina dietologs, kurš kopā ar šefpavāru izstrādā ar mikroelementiem sabalansētu ēdienu, sarežģītāka ir ingredientu iepirkuma loģistika un produktu uzglabāšana. Parasti jau pēc pusgada šāda veida «iestādes» pāriet uz ierasto ēdienkarti.
Toties burgeru koncepcija pārdzīvo strauju, reālu popularitātes pieaugumu.

Fast Casual revolūcija un jaunas koncepcijas

Fast Casual formāta restorānu segments piedzīvo ļoti strauju izaugsmi. Nosacīti tā ir ātrā ēdināšana, izmantojot augstākas kvalitātes produktus un servisu. Dārgāk nekā McDonald’s ,bet ne kā restorānā.

Kā skaidro speciālisti, Fast Casual pirmkārt ir Fast Food un demokrātiska restorāna labāko kritēriju apvienība. Dārgākas produktu izejvielas un attiecīgi kvalitatīvāki un garšīgāki ēdieni, bet ierobežota ēdienkarte , ātra apkalpošana,neskatoties uz to,ka saglabāts modelis bez viesmīļiem. Pat slaveni restorāni nekautrējas atvērt demokrātiskus Fast Casual, lai nosmeltu krējumu ažiotāžas posmā un nostiprinātu savas pozīcijas augošā tirgū. Tā izdarīja zināmais Hosē Andress, atverot restorānu ASV [Beef steak] vēl 2015.gadā.

Melns, sarkans, vai zaļš burgers – jaunās Fast Food koncepcijas pašas par sevi var kļūt par piedzīvojumu, ar savu unikālu stilu, virtuvi , apkārtējo vidi un tas arī ir tas āķītis.



  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts