Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

16.10.2017

Izdota grāmata Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā

Izdota Biznesa augstskolas Turība lektora Ērika Lingebērziņa Dr.oec. grāmata „Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā”. Grāmatai ir praktiska nozīme, jo pirmo reizi Latvijā pētītas tūrisma pakalpojumu produktu vērtēšanas sakarības kultūras atšķirību kontekstā, un pētījuma rezultāti ir izmantojami ne tikai Latvijas tūrisma uzņēmumu darbā.

Grāmatā ir aplūkota kultūras atšķirību nozīme dažādu tūrisma nozares uzņēmumu darbībā, gidu un grupu vadītāju, tūrisma uzņēmuma darbinieku komunikācijā ar tūristiem un sadarbības partneriem. Autors ir izstrādājis praktiski izmantojamu tūrisma uzņēmuma vadīšanas modeli, lai skaidrotu tūrisma uzņēmuma darbības galvenos principus, kā arī atsevišķu pakalpojumu sniedzēju un darbinieku nozīmi uzņēmuma vērtības piedāvājuma attīstīšanai.  

Monogrāfija būs noderīga tūrisma un viesmīlības nozares studiju kursu docētājiem un studējošajiem. Autora izstrādātais modelis viegli izmantojams, skaidrojot tūrisma uzņēmumu darbības principus, un tas ļauj sekot tūrisma uzņēmumu produktu izstrādes gaitai, atgriezeniskās saites veidošanai ar gala patērētāju un piegādātāju attiecību
veidošanai.

Grāmatu var iegādāties Biznesa ausgtskolas Turība bibliotēkā, grāmatnīcās vai interneta grāmatnīcās. Vairāk informācijas iespējams uzzināt, rakstot uz izdevnieciba@turiba.lv vai zvanot pa tālr. 29157200 

 
 Elīna Šķēle

  

Vēl ziņas

Jāņu siers -īsts latviešu produkts
No 21. līdz 24. jūnijam vērienīga līgošana Rīgā
Ārvalstu viesu pieredze ceļojot ar sabiedrisko transportu Latvijā, Igaunijā un Somijā
Latvijas bāriem jāprezentē vietējā kultūra
Legend Beach noritēja starptautiskā Moët & Chandon Grand Day


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts