Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

27.08.2012

HoReCa.lv ABC iPad -jauna pasūtījumu pieņemšanas tehnoloģija


„UCS” kompānija piedāvā restorānu īpašniekiem jaunu pasūtījumu pieņemšanas tehnoloģiju. Pašlaik datortehnoloģijas tirgū parādījušās ierīces, kuras var labi konkurēt ar „papīra” ēdienkarti. Viens no tādiem izgudrojumiem ir planšetdators, kura populārākais pārstāvis ir iPad (firmas Apple ražojums), pēc saviem izmēriem un dizaina tas ir ideāli piemērots ēdienkartes izveidošanai un pasūtījumu ievadei. „UCS” kompānija pievērsa uzmanību šim uzdevumam un ir gatava piedāvāt restorānu īpašniekiem jaunu risinājumu ar nosaukumu RK-Order uz R-Keeper v7 bāzes.

Tagad ar planšetdatoru un RK-Order programmatūras palīdzību restorānu viesi var patstāvīgi veikt pasūtījumus. Ēdienkartes pārskata un maltītes pasūtījuma procesi uz iPad planšetdatora ir īstenoti tik vienkārši, ka neizraisa nekādas problēmas restorānu klientiem. Ēdienkartes pārskata laikā klients redz labas kvalitātes ēdienu bildes ar iespēju tās palielināt. Gribētos teikt, ka elektroniskā navigācija ir daudz ērtāka nekā ēdienkartes lapu šķirstīšana. Jāatzīmē, ka viesis varēs saņemt arī papildus informāciju par ēdienu: īsu vai pilnu aprakstu, kā arī  ieteikumus kombinēšanai ar citu ēdiena/dzēriena garšu un to saderību utt. Par cik pasūtījumu veic pats viesis un tas uzreiz nokļūst sistēmā, pasūtījuma izpildes laiks samazinās.
Lietojot RK-Order, kļūst vieglāk veikt jebkuras izmaiņas ēdienkartē. Vairāk nav jādomā par ēdienkartes pārdrukāšanu -viesis uzreiz redz izmaiņas planšetdatorā. Jebkurā atlaižu periodā (bizness pusdienu laikā, laimīgā stundā utt) viesis redz ēdienu aktuālas cenas.


Izmantojot RK-Order tehnoloģijas, restorāna īpašniekam tagad ir iespēja uzreiz saņemt klientu atsauksmes. Reālā laika režīmā viesis var novērtēt apkalpošanas kvalitāti un pasūtīto ēdienu atstāt savu viedokli par restorānu. Vērtējumu un atsauksmju analīze ir ļoti efektīvs pasākums apkalpošanas kvalitātes celšanā. Ja agrāk tādu datu iegūšanai viesim bija jāaizpilda anketas (diezgan nogurdinošs process), tad tagad vērtēšana pārvēršas pat par aizraujošu uzdevumu. Ir svarīgi, ka klientu vērtējumi uzreiz nonāk sistēmā, tādēļ viņu ticamība ir garantēta.
  
Iekārtā, uz kuras tiek instalēta RK-Order sistēma, ir paredzēta piekļuve Wi-Fi tīklam, tāpēc klientam ir nodrošināta pieeja internetam (kā maksas vai bezmaksas pakalpojums).  RK-Order programmatūras interfeiss var būt vairākās valodās. Viesis var pats izvēlēties sev ērtāko ēdienkartes valodu. 

„UCS” klienti RK-Order programmatūru lieto, kā efektīvu restorāna mārketinga un reklāmas līdzekli. Ar „Afiša” norādes palīdzību viesis var iepazīties ar tuvākā laika restorāna pasākumu programmu un rezervēt sev galdiņu zāles plānā uz interesējošo pasākumu.

Papildus informāciju Jūs varēsiet saņemt, piezvanot „UCS” pa tālr. 67409470.

  

  

Vēl ziņas

Maxima vakcinācijas veikšanai rosina izmantot lielveikalu infrastruktūru
Maxima pērn ziedojusi 230 000 pārtikas produktu
Amber Beverage Group apbalvota kā vadošā starptautiskā dzērienu nozares kompānija 2020. gadā
Lidosta Rīga gadu noslēdz ar pasažieru skaita kritumu par vairāk nekā 74%
Maxima klientu kritums līdz pat 72%


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts