Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

12.09.2012

Gunārs Ķirsons: varam lepoties ar to, kas Latvijā notiek ēdināšanas biznesā

10. septembrī ēdināšanas uzņēmuma „Lido” dibinātājs Gunārs Ķirsons sarunā ar medijiem pauda prieku un gandarījumu par 25 gados paveikto.
„Es agrāk pārāk ātri skrēju uz priekšu, un tā bija mana lielākā kļūda, vajadzēja pašam vairāk analizēt. Biju pieņēmis lēmumu ātri attīstīties un gandrīz „iekritu aizā”, no kuras nekad nevarētu izkļūt. Kopumā esmu zaudējis ap 12 miljoniem eiro, bet lepojos, ka varēju saglabāt darbavietas un turpināt biznesu. Šobrīd esam izcila komanda, un mums ir ambiciozi mērķi,” atzīst „Lido” īpašnieks Gunārs Ķirsons. 
Latvijas Viesnīcu un Restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste: „„Lido” ir lielisks veiksmes stāsts, nu jau arī Rīgas un Latvijas simbols. Uzņēmums nodarbina ap 900 darbinieku, un tā ir nozīmīga pirmā darbavieta daudziem viesmīlības nozares jaunajiem speciālistiem.”
Rita Auziņa, „Lido” Biznesa daļas vadītāja: „Uzņēmuma politika vienmēr bijusi ēdiena gatavošanā izmantot dabīgas izejvielas. Mani iepriecina, ka „Lido” klienti aizvien vairāk domā par veselīgu uzturu, ko mēs varam piedāvāt, izmantojot sentēvu receptes ēdienu pagatavošanā. Mēs ēdienus gatavojam uz vietas, neizmantojot garšas pastiprinātājus. 
Lido ir izstrādājis interesantu piedāvājumu bērniem - veselīgu ēdienu komplektu kopā ar aktīvās atpūtas iespējām „Lido” atrakciju parkos. 
Tuvākie uzņēmuma attīstības plāni paredz vēl viena bistro un veikala atvēršanu Rīgā šā gada nogalē. Šobrīd „Lido” turpina izstrādāt franšīzes konceptu, ko plāno piedāvāt tirgū no 2014. gada.”
„Lido” apgrozījums 2011. gadā bija 18 miljoni latu (+2,1%, salīdzinot ar līdzvērtīgu laika posmu pirms gada) un 6 miljoni apmeklētāju. 2012. gada pirmajā pusgadā bistro apgrozījums bija ap 8,7 miljoniem latu (+10%) un Lido apkalpoja vairāk nekā 3 miljonus apmeklētāju. Pēdējo 17 gadu laikā uzņēmums nodokļos ir samaksājis ap 62 miljoniem latu. 
25 darbības gados „Lido” izaudzis no vienas šašliku tirgotavas un pāris darbiniekiem līdz lielākajam sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam Latvijā. 2011. gadā uzņēmums ierindojās starp 200 lielākajiem Latvijas uzņēmumiem. Šobrīd „Lido” Latvijā ir astoņas ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas vietas. „Lido” pieder arī gaļas un kulinārijas ražotne, kulinārijas veikals Rīgā un kulinārijas stends Liepājā. „Lido” galvenie darbības virzieni ir sabiedriskā ēdināšana un gaļas produktu pārstrāde. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Gunārs Ķirsons.


Kristīne Tjarve

  

Vēl ziņas

60% iedzīvotāju atzīst – Covid-19 būtiski mainījis iepirkšanās paradumus
Richberry – bērna pārtikas alerģija mudināja radīt jaunu produktu
Vīna gatavošana Kvevros – tradīcija izkopta jau 8000 gadus
Uz Ziemassvētkiem laiž klajā īpašu Rīgas Melno Balzamu ar šokolādes un piparmētru garšu
Eksperti: Latvijā būtu jāveicina bioloģiskās pārtikas ražošana un patēriņš


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts