Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

11.01.2012

“Fazer” restorānu apgrozījums Latvijā pērn bijis 4,2 miljoni latu

“Fazer” restorānu apsaimniekotāja SIA “Baltic Restaurants” apgrozījums Latvijā pērn bijis seši miljoni eiro (4,2 miljoni latu), informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Aigars Kaugars.

“Baltic Restaurants”, kura iepriekšējais nosaukums bija “Fazer Amica Latvija”, apgrozījums Igaunijā 2011.gadā bijis septiņi miljoni eiro (4,9 miljoni latu).

Darbinieku skaits Latvijā ir 340 un Igaunijā – 400. “Baltic Restaurants” pakalpojumus sniedz 44 vietās Latvijā un 55 vietās Igaunijā, kas esot lielākais ēdināšanas tīkls Baltijā. Vidēji ik dienu tiek apkalpoti apmēram 12 000 apmeklētāju Latvijā un 14 000 apmeklētāju Igaunijā.

Šodien pakāpeniski sākta restorānu zīmolu maiņa, kas tika paredzēta pērn jūnijā noslēgtajā restorānu tīkla pirkumā no “Fazer Group”. No 10.janvāra restorāni “Fazer”, kas atrodas universālveikalā “Stockmann” un tirdzniecības centrā “Mols”, mainījuši zīmolu un kļuvuši par “Daily Special”.

Zīmols tiek mainīts arī Igaunijā, kur 11.janvārī par “Daily Special” kļūs restorāni universālveikalā “Stockmann” un tirdzniecības centrā “Viru Keskus” Tallinā.

Pārējo restorānu zīmola maiņu plānots pabeigt tuvākajā laikā. Nevienu no restorāniem nav plānots slēgt.

Jau ziņots ka, pērn 13.jūnijā tika parakstīts pirkuma līgums starp “Fazer Amica Latvija” un Somijas koncernu “Fazer Group”, līdz ar to noslēdzot janvārī sākto ēdināšanas biznesa pārdošanas procesu “Fazer Amica Latvija” vadības grupai.

“Fazer Amica Latvija” un “Fazer Group” darījumu ar 1,15 miljonu eiro jeb 808 220 latu aizdevumu finansēja AS “SEB banka”, kura izsniegusi arī kredīta un garantiju līniju 150 000 eiro jeb 105 420 latu apmērā, lai sekmētu “Fazer Amica” biznesa straujāku attīstību Latvijas un Igaunijas tirgos.

Avots: bar.lv


  

Vēl ziņas

Ko dot bērnam līdzi uz skolu pusdienās?
Noskaidroti pavāru konkursa rezultāti un Bocuse d'Or Latvijas kandidāts uz Eiropas atlasi 2022
Putras mēnesī Latvijas iedzīvotājus aicina piedalīties labdarības akcijā
Latvijā un Eiropā pieejama jauna alkoholisko dzērienu e-etiķetes platforma U-LABEL
Katram desmitajam Latvijas iedzīvotājam nav laika pusdienām


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts