Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.04.2017

Fazer Latvija pērn apgrozījuma pieaugums par 12,23%, sasniedzot 24,23 miljonus eiro

Vienas no Latvijā lielākajām maiznīcām Fazer Latvija apgrozījums 2016. gadā sasniedza 24,23 miljonu eiro, kas ir par 12,23% vairāk salīdzinājumā ar 2015. gadu. Veiksmīgi strādājusi kūku ražotne, kas tika atvērta 2015. gada rudenī, uzņēmums nostiprinājis pozīcijas maizes tirgū segmentos ar pievienoto vērtību un saldumu tirgū. Fazer Grupas apgrozījums 2016. gadā sasniedza 1.6 miljardus eiro, kas ir 2% pieaugums, salīdzinot ar 2015. gadu. 2017. gada sākumā sasniegts Fazer Grupas mērķis – visos šokolādes produktos tiek izmantots tikai 100% atbildīgi iegūts kakao.

Fazer Latvija apgrozījums 2016. gadā sasniedza 24,23 miljonus eiro, kas, salīdzinot ar 2015. gadu, ir pieaugums par 12,23%. Uzņēmums sasniedzis galvenos izvirzītos mērķus - uzlabot rentabilitāti, nostiprināt pozīcijas maizes tirgus segmentos ar pievienoto vērtību un nodrošinot eksporta apjomus uz Somiju un pārējām Baltijas valstīm.

Maizes tirgus Baltijā, tostarp arī Latvijā, turpina samazināties. Vienlaikus pircēji arvien vairāk izvēlas maizi mazākās porcijās un maizi ar augstāku pievienoto vērtību. Arī veikalos rīkoto cenu akciju spiediens joprojām ir liels. Lai sekmīgi attīstītos, uzņēmumiem ir jāpiedāvā maizei jaunas garšas un formāti. Fazer Kefīra baltmaize ir lielisks piemērs tam, ko mūsdienās vēlas un sagaida patērētāji. Ogrē ceptā maize ir atzīta par 2016. gada veiksmīgāko jauno produktu maizes kategorijā Latvijā un Lietuvā, un tā šobrīd ir ceturtā pirktākā baltmaize Latvijā. 

“Mūsu pieredze rāda un mēs ticam, ka maizes tirgus attīstības pamats ir jauni unikāli produkti. Tāpēc uzņēmuma mērķis 2017. gadā ir turpināt strādāt šajā virzienā, piedāvājot to, ko sagaida pircēji – jaunus produktus, kas atbalsta veselīguma tendences. Tikko Latvijas tirgū pircējiem ir pieejama jaunā Dārzeņu maize, kuras receptūrā vairāk nekā trešā daļa miltu ir aizstāta ar dārzeņiem. Šī maize jau atzīta par Fazer veiksmes stāstu Zviedrijā un Somijā”, komentē Fazer Bakery Baltic rīkotājdirektors Mindaugs Snarskis.

Neskatoties uz to, ka saldumu tirgū vērojams kritums, Fazer Latvija ir sasniedzis pārdošanas apjomu pieaugumu. Fazer šokolāde ar veseliem lazdu riekstiem joprojām ir vislabāk pārdotais produkts, pircēju uzmanību ir ieguvušas arī četras jaunās Karl Fazer Travel šokolādes. Jāatzīmē, ka Fazer saldumu portfelī 2016. gadā atgriezās Domino cepumu zīmols.  
 
2016. gads Fazer Grupai kopumā bijis veiksmīgs, neto apgrozījums palielinājās par 2 procentiem, sasniedzot 1,6 miljardus eiro, uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas ir 52,7 miljoni eiro, kas ir par 19 % vairāk nekā 2015. gadā. Fazer Grupas kopējais investīciju apjoms pērn sasniedza 105 miljonus eiro. 

2016. gadā Fazer korporatīvās atbildības veicināšanai līdzās citiem mērķiem bija paaugstināt atbildīgi iegūta kakao daudzumu. 2017. gada sākumā sasniegts mērķis – visos uzņēmuma šokolādes produktos tiek izmantots tikai 100% atbildīgi iegūts kakao. 

Fazer Grupas darbības kopvērtējums 2016. gadā: 
 Fazer Grupas neto apgrozījums sasniedza 1,6 miljardus eiro, kas ir 2% pieaugums, salīdzinot ar 2015. gadu.
 Fazer Grupas peļņa sasniedza 52,7 miljonus eiro, kas ir par 19% augstāks rādītājs nekā 2015. gadā,
 Naudas plūsma no pamatdarbības sastādīja 120,9 miljonus eiro, bruto ieguldījumi sasniedza 104.6 miljonus eiro,
 Grupas kapitāla attiecība palielinājās par 1%, sasniedzot 57,1%,
 2016. gada beigās Fazer bija darba devējs 14 876 cilvēkiem.

 Baiba Gulbe


  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts