Fazer iegādājas vadošo Ziemeļvalstu smūtiju zīmolu Froosh
Īstenojot starptautisko stratēģiju, “Fazer Group” iegādājies vadošo smūtiju zīmolu Ziemeļvalstīs – “Froosh”. Šis zīmols ir tirgus līderis savā segmentā Somijā un Zviedrijā, kā arī ieņem stabilu otro vietu Dānijā un Norvēģijā. Iegādājoties “Froosh” zīmolu, “Fazer” piesaka savu darbību jaunā kategorijā un paplašina savu klātbūtni mazumtirdzniecībā. “Froosh” zīmols kalpo kā platforma “Fazer Lifestyle Foods” biznesa virziena piedāvājumam – veselīgiem augļu–bāzes produktiem. “Froosh” izpilddirektors Brendans Hariss (Brendan Harris) ir iecelts par “Fazer Lifestyle Foods” izpilddirektoru.
“Froosh” iegāde atbilst “Fazer” stratēģiskajiem nākotnes izaugsmes un internacionalizācijas plāniem, atbalstot paplašināšanos un plašāku produktu klāstu tirdzniecībai pašreizējos un jaunajos tirgos. “Froosh” būs daļa no “Fazer Lifestyle Foods” biznesa virziena, kas ir platforma veselīgu, uz augļu–bāzes veidotu produktu piedāvājumam. “Fazer Lifestyle Foods” fokusējas uz pienu nesaturošiem produktiem, augu–bāzes pārtiku un dzērieniem (on-the-go).
"Veselība un labklājība vienlaikus ar ilgtspējīgu dzīvesveidu ir vadošās patērētāju tendences globālā mērogā, un mēs redzam lielu potenciālu šajā jomā. “Fazer” kļūst par mūsdienīgu, ilgtspējīgu pārtikas uzņēmumu. Mūsu jaunā misija – "Produkti ar vērtību" – atbalsta mūsu stratēģiskos mērķus un paver jaunas iespējas, lai attīstītu mūsu pašreizējos biznesus un veicinātu starptautisko paplašināšanos. Mūsu mērķis ir līdz 2022. gadam kļūt par top 3 augu–bāzes pārtikas biznesu, ar ieņēmumiem 300 miljonu eiro apmērā, izvēlētos mērķa tirgos Ziemeļeiropas valstīs. “Froosh” pārņemšana ir daļa no izaugsmes plāna, īpaši ņemot vērā to, ka smūtiju tirgus pieaugs par 10%+ gadā," komentē Kristofs Fitctums (Christoph Vitzthum), “Fazer Group” prezidents.
“Froosh” – līderis Ziemeļvalstu smūtiju tirgū
“Froosh” ir Zviedrijas uzņēmums ar strauji augošu eksporta biznesu, kura biroji atrodas Ziemeļvalstīs. “Froosh” tika pārņemts no riska kapitāla grupas “Unilever Ventures”, kas ir “Unilever” apakšuzņēmums. Kopš sākotnējā ieguldījuma 2008. gadā “Unilever Ventures” bija “Froosh” uzņēmuma lielākās daļas īpašnieks.
“Froosh” piedāvā unikālus smūtijus no augstas kvalitātes 100% dabīgām augļu sastāvdaļām, bez pievienota cukura vai konservantiem. “Froosh” lieliski atbilst pieaugošajam patērētāju pieprasījumam pēc veselīgām iespējām, jo īpaši on-the-go segmentā. Uzņēmumam ir vairāk nekā 50 darbinieku visā Ziemeļvalstu reģionā, un ar 35% tirgus daļu tas ir stabils līderis Ziemeļvalstu smūtiju tirgū. Papildus tam, “Froosh” smūtiji tiek eksportēti arī uz Islandi, Baltiju, Vāciju, Franciju, Īriju un citām valstīm, nesen eksports uzsākts arī uz Japānu.
Ulrika Romančuka