Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

29.04.2016

Fazer Group nostiprina tirgus pozīcijas

Fazer Group iegādājusies zīmolus Domino, Jaffa un Fanipala. Ar šo zīmolu pārņemšanu Fazer nostiprina tirgus pozīcijas cepumu tirgū un saskata lielu potenciālu tālākai attīstībai. 

Fazer paplašina savu cepumu sortimentu, no uzņēmuma Mondelez iegādājoties cepumu zīmolus Domino, Jaffa un Fanipala. Minēto zīmolu pārņemšana ir turpinājums 2012. gadā veiktajai cepumu ražošanas pārņemšanai no uzņēmuma Kraft Foods (šobrīd Mondelez) Somijas pilsētā Vantā. 

Fazer vēlas paplašināt savu darbību tirgos, kur strādā, un šo spēcīgo cepumu zīmolu pievienošana produktu portfelim ir pašsaprotams solis kompānijas tirgus daļas attīstīšanai. Domino ir atzīts par vērtīgāko zīmolu cepumu kategorijā Somijā. 

“Šo klasisko iecienīto cepumu atgriešanās Fazer produktu portfelī dod mums lieliskas iespējas. Mēs savu piedāvājumu nepārtraukti pilnveidojam, balstoties uz pircēju mainīgajām vajadzībām. Piemēram, uzkodas mums ir jauns nozīmīgs virziens un tur cepumiem ir svarīgākā kategorija,” komentē Fazer Confectionery rīkotājdirektors Rolfs Ladau (Rolf Ladau). 

Fazer ir ilglaicīga pieredze cepumu biznesā - cepumi tika ražoti laikā no 1929. līdz 1995. gadam. Cepumi Domino sākti ražot 1953. gadā, Jaffa – 1969. gadā, bet Fanipala – 1997. gadā. 

Šā gada septembrī apritēs 125 gadi, kopš zviedru izcelsmes uzņēmējs Karls Fazers (Karl Fazer) atvēra savu franču–krievu kafejnīcu Helsinku centrā. Šobrīd Fazer ir viens no Somijas pazīstamākajiem uzņēmumiem, kurš nodrošina darbu vairāk nekā 6000 cilvēkiem. 

Fazer cepumu ražotne atrodas Vantā (Vantaa), un tajā strādā ap 80 darbinieku. Viens no Fazer mērķiem ir uzlabot konkurētspēju un rentabilitāti. Aizvadīto trīs gadu laikā Fazer Somijā ir investējis 100 miljonus eiro un plāno turpmākajos trīs gados investēt vēl 100 miljonus eiro. Fazer vēlas nostiprināt pozīcijas tirgū, investēt eksporta palielināšanā un radīt jaunas darba vietas. 


 Baiba Gulbe

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts