Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

15.03.2012

Double Coffee gatavojas globālajam rebrendingam, turpinot restorānu rekonstrukciju

„Rekonstruētais Double Coffee Spice restorāns ir jauns etaps Double Coffee zīmola attīstības politikā un mērķos, un pārsteidz ar dažādām novitātēm. Šobrīd Double Coffee Spice ir vismodernākais no visiem pārējiem Double Coffee restorāniem. Tas atspoguļo visu šī zīmola attīstības vīziju – no espresso-kapučino bāra līdz Pilsētas restorānam. Šis ir niansēs pārdomāts, pilnīgs un rūpīgi izstrādāts funkcionējošs modelis, lai tuvākajos 5-6 gados spētu pilnvērtīgi apmierināt patērētāju arvien pieaugošās prasības. Tas atbilst mūsdienu prasībām pēc visiem kritērijiem - apkalpošanas serviss, ēdienkarte, restorānu interjers. Ir īstenotas visas ieceres, kas tika plānotas”, 
ar prieku un gandarījumu secina Double Coffee ģenerāldirektors Sergejs Plotņikovs.

Par to, lai viesiem jaunatvērtajā restorānā Double Coffee SPICE būtu ērti un omulīgi, ir parūpējusies dizainere Gunta Lapiņa, ar kuru Double Coffee sadarbojas jau ne pirmo reizi. Un arī šoreiz savā izvēlē nav kļūdījušies, jo rezultāts pārsteidz. Apspēlēt telpas lielveikala vidē ir izdevies ar asprātīgu vieglu eleganci. Saglabājot plašumu un brīvas telpas iespaidu, salīdzinoši mazā platība rada ērtu un omulīgu iespaidu, sniedzot apmeklētājiem iespēju būt nošķirtiem no apkārtējās kņadas, garām ejošo pircēju plūsmas un trokšņa. Restorānā ir atrodamas omulīgas nišas un stūrīši, kur patverties baudot romantiku divvientulībā vai netraucēti apspriest lietišķus darījumus ar biznesa partneriem. Interjers pārdomāts līdz sīkumiem, pat mīkstajiem krēsliem ir paaugstinātas atzveltnes, lai sarunu biedri varētu justies nošķirti no pārējiem restorāna apmeklētājiem. Saglabātas ir arī vietas pie elegantiem koka galdiņiem, kur mirkli piesēst, lai izdzertu krūzi tējas vai iemalkotu gardu kafiju, pirms doties tālāk.

Vērienīgs darbs ir veikts restorāna iekšienē, pie apmeklētājiem neredzamās daļas, tai skaitā – pārstrādāta virtuves koncepcija, kas paredz viesmīļa tiešu kontaktu ar šefpavāru, lai nodotu klientu personalizētas vēlmes nepastarpināti. Restorāna klientam šāda koncepcija rada papildu iespēju uzlabot sevis pasūtīto ēdienu, lūdzot pievienot vai izņemt kādu no sastāvdaļām, līdz pat tādai niansei, kādā secībā viesis vēlas, lai viņa ēdieni tiktu pasniegti. Jau iepriekš Double Coffee restorāni atšķīrās citu kafijas bāru un kafejnīcu vidū, ka komunikācija ar klientu šeit notiek ne pāri bāra letei, bet ar viesmīļa starpniecību, ļaujot viesiem justies gaidītam un izbaudīt apkalpošanu, lai mirkli atvilktu elpu ikdienas steigā. Tagad tā ir pilnveidota un tuvojas klienta individualizētas apkalpošanas līmenim.

Double Coffee zīmols ir radīts Latvijā. Tādēļ ar īpašu prieku var atzīmēt, ka šogad kompānijas restorānu ķēde svin savu 10 gadu pastāvēšanas jubileju Šobrīd Latvijā ir atvērti 15 Double Coffee restorāni un 2 tā franšīzes uzņēmumi.
„Double Coffee restorāni ir stabila un pārbaudīta vērtība, kur katrs var atrast sev piemērotāko, gan arī justies pārliecināts, ka šeit saņems vienmēr to, ko gaida, turklāt ar katru reizi labākā kvalitātē. Un jau nākošais Double Coffee restorāns, kur plānots veikt rekonstrukciju, ir apmeklētāju ļoti iecienītā filiāle Vecrīgā, Vaļņu ielā” –
ar savu nākotnes redzējumu par Double Coffee izaugsmes koncepciju un zīmola attīstības vīziju iepazīstina Double Coffee ģenerāldirektors
 Sergejs Plotņikovs.  








  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts