Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

08.08.2013

DELIKATEŠU UN INTERJERA DIZAINA PIONIERIS REATON ATZĪMĒ 25 GADU JUBILEJU



Viens no vadošajiem pārtikas produktu, delikatešu tirgotājiem, celtniecības un apdares materiālu tirgotājiem Latvijā Reaton šodien, 8.augustā, svin 25 gadu jubileju. Turpinot uzņēmuma biznesa attīstību, jubilejas gadā tas iecerējis atvērt divstāvīgu bistro viesnīcā Radisson Blu Latvija.

„25 gadi ir ilgs laiks gan cilvēka, gan uzņēmuma dzīvē. Šajā laikā mainījusies dzīves uztvere – temps, vērtības, principi. Reaton šis bijis interesants periods, daudzas no uzņēmuma uzsāktajām un paveiktajām lietām Latvijā tika darītas pirmo reizi – kvalitatīvu dizaina un interjera apdares materiālu ievešana un ražošana, augstas klases jūras velšu ievešana tirgū, interjera un delikatešu centra mc2 izveide un daudzi citi projekti. 

Visus šos gadus uzņēmumam ir izdevies noturēt savu komplicēto, daudznozaru struktūru, pie tam katrs biznesa virziens ir līderis savā nozarē. Uzņēmums arī turpmāk plāno saglabāt savas pamatvērtības un turpināt attīstīties. 

Nākamais plānotais projekts ir bistro ar interesantu konceptu, kas papildinās Radisson Hotel Blu esošo Gastronome kompleksu”: par Reaton attīstību stāsta uzņēmuma prezidents Boriss Gluhmans.
Uzņēmumu raksturo vēlme būt līderim, pirmajam kaut ko uzsākt, un šī īpašība ir darbojusies kā nozīmīgs dzinējspēks. Tomēr neskatoties uz pārmaiņām, uzņēmums ir pieturējies pie nemainīgām vērtībām – vienmēr līmenī, izcils serviss klientiem, kā arī optimisms.
„Vienmēr līmenī ir Reaton sauklis, kuru izpildīt ar katru gadu kļūst aizvien grūtāk, jo līderis sacenšas pats ar sevi un paša uzstādītiem kritērijiem. Uzmanība, ar kādu izturamies pret savu klientu vēlmēm, ir ļāvusi izveidot un noturēt ilgtermiņa attiecības. 

Visu šo gadu laikā esam sekojoši līdzi devīzei, Labas lietas vajag katram, šī pārliecība ir pamats daudziem pieņemtajiem lēmumiem. Pieņēmums, ka Reaton ir uzņēmums, kas strādā šaurai auditorijai, ir kļūdains, jo par to liecina dati,” atklāj Gluhmans.


Šo gadu laikā realizēti 10 000 celtniecības objekti – no vannas istabas Romas pāvestam Jānim Pāvilam II vizītes laikā līdz viesnīcām, lidostām, tirdzniecības centriem, dzīvojamām ēkām. Katrs trešais rīdzinieks savas dzīves vai darbavietā izmanto kādu produktu no Reaton. Pārtikas departaments katru dienu apkalpo ap 1500 klientu. 

Pateicoties klientu vēlmju izpratnei, šo gadu laikā pārdots nepilns pusmiljons austeru, 4 miljoni kg garneļu un 5 miljoni kg gaļas delikatešu. Šie fakti ļauj apgalvot, ka Reaton produkcija ir pazīstama gandrīz katram Latvijas iedzīvotājam, nu jau divās paaudzēs. Reaton rada un virza jaunas tirgus tendences visās darbības sfērās.


Pašlaik Reaton piedāvā 7000 dažādus un unikālus pārtikas produktus un delikateses - labāko no visas pasaules gan ikdienas maltītēm, gan visizsmalcinātākajām svinībām. Profesionāla, radoša un ilglaicīga sadarbība izveidojusies ar vadošajiem Latvijas nozaru 



pārstāvjiem - dizaineriem un šefpavāriem, piemēram, šajos gados nodrošinot vairāk nekā 600 pasaules ekspertu vadītus seminārus un meistarklases, kā arī neskaitāmas prezentācijas un individuālas konsultācijas. Jau ceturtdaļgadsimta Reaton sadarbības partneri ir Latvijas vadošie nekustamo īpašumu attīstītāji, arhitekti un dizaineri, labāko restorānu īpašnieki un šefpavāri, kas tāpat kā Reaton novērtē nevainojamu gaumi, skaistu vidi un labu ēdienu. Mūsu darbinieki ir sava darba profesionāļi un entuziasti, kuri nemitīgi pilnveido savas zināšanas par produktiem un prasmes klientu apkalpošanā. Tādēļ Reaton  spēj piedāvāt jaunas idejas un efektīvus risinājumus jūsu biznesa mērķu sasniegšanai, nodrošinot visaugstāko kvalitāti visās sadarbības jomās.


"Reaton" Latvijas tirgū darbojas kopš 1988.gada un ir daudznozaru uzņēmums. Galvenie "Reaton" darbības virzieni ir pārtikas produktu un delikatešu tirdzniecība, apdares materiālu un interjera priekšmetu tirdzniecība, celtniecība un durvju ražošana. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 914 118 lati. "Reaton Ltd" īpašnieki ir Boriss Gluhmans - 60,31% un Nataļja Jakovļeva - 39,69%. 2012. gadā apgrozījums bija 20,02 miljoni latu. Plānotais apgrozījums 2013.gadā ir 24 miljoni latu.


Aija Liepiņa

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts