Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

10.07.2017

”Cosmopolitan Diva” dzērienu sērijā sāk ražot sesto garšu

Sekojot jaunākajām patēriņa tendencēm, AS “Latvijas balzams” laidis klajā jaunu - zemeņu - piparmētru versiju “Cosmopolitan Diva” dzirkstošo dzērienu sērijā. Tā ir jau sestā garša populārā zīmola līnijā,  kuru uzņēmums sāka ražot un eksportēt 2014. gadā, pirmoreiz pasaulē izmantojot unikālu tehnoloģiju - dzirkstošā  dzēriena filtrāciju caur zeltu, ko līdz šim pielietoja pamatā tikai stiprā alkohola ražošanā. Latvijā ražotais zīmols “Cosmopolitan Diva” tiek eksportēts uz 13 pasaules valstīm. 

Kā pirmie jauno zemeņu – piparmētras garšas variāciju varēs baudīt patērētāji Baltijā, tad Izraēlā un citos eksporta tirgos. 

Dzirkstošais dzēriens “Cosmopolitan Diva” Latvijas tirgū ir pieejams kopš 2015. gada rudens.  Zīmola vadītājā Latvijā Kristīne Strautiņa norāda, ka, neskatoties uz lielo konkurenci vieglo alkoholisko dzērienu kategorijā, tā pārdošanas rādītāji šī gada pirmajos 5 mēnešos vietējā tirgū uzrādīja 160% pieaugumu, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu.  Runājot par iecienītākajām dzēriena garšām, Latvijā pirktākās ir melones un ogu versijas. 

Zīmola vadītāja stāsta, ka, lai atrastu veiksmīgāko sērijas jauno garšu, šī gada pirmajā ceturksnī tika veikts pētījums Baltijas mērogā. Noskaidrots, ka zemeņu – piparmētru garšas kombinācija atzīta kā labākā un pieprasītākā starp granātābola, upenes, ķiršu un citronzāles “Cosmopolitan Diva” garšu variācijām. 

Pēdējo gadu alkoholisko dzērienu tendences pasaulē liecina, ka patērētāji virzās uz saldākām alkoholisko dzērienu garšām, un šī virzība pārņem gan stipro alkoholisko dzērienu – pat brendiju un degvīnu segmentu – gan vieglo, alkoholisko dzērienu tirgu (kā vīni, dzirkstošie vīni un sidri). Viena no lielākajām alkoholisko dzērienu izstādēm Vinexpo kopā ar alkohola nozares pētniecības grandu IWSR noskaidrojuši, ka tieši dzirkstošo vīnu un dzērienu segments ir viens no visstraujāk augošajiem alkohola nozarē, paredzot, ka tā patēriņš līdz 2019. gadam varētu pieaugt vēl par 8,7%. 

 “Cosmopolitan Diva” ir pirmais caur zelta filtru filtrētais dzirkstošais alkoholiskais dzēriens, kas pieejams klasiskajā, ogu, melones, sarkano ābolu, kā arī jaunajā zemeņu – piparmētru garšā, kā arī tā bezalkoholiskajā versijā. 2016. gadā dzēriens ieguvis “Superior Taste Award” (ekselentas garšas apbalvojumu), ko pasniedzis Starptautiskais garšas un kvalitātes institūts Briselē  (International Taste & Quality Institute).

Dana Hasana




ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA. 

  

Vēl ziņas

Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti
Baltijā lielākais viesnīcu operators “Mogotel Hotel Group” Stokholmā atvēris pirmo “voco hotels” zīmola viesnīcu
Projekts "CATERING ADVANCED: VET Students Mobile Training Model Nr. 2023-1-LT01-KA210-VET-000157824" veiksmīgi turpinās
Riga Food 2004 no 5.09.-7.09.
No Latvijas līdz pat Spānijas garšai – mērču saderība ar uzkodām un ēdieniem


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts