Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

05.01.2012

“Cēsu alus” izsludina 700 latu prēmiju skārdeņu dizaina konkursa uzvarētājam

Alus darītava AS “Cēsu alus” izsludinājusi konkursu par alus skārdenes dizaina izstrādi, kura uzvarētājs saņems 700 latu, savukārt radītais dizains tiks nodots ražošanā.

Kā biznesa portālam “Nozare.lv” norādīja uzņēmuma pārstāve Agita Baltbārde, konkursā godalgotais alus skārdenes dizains tiks nodots ražošanā un jau šogad būs tirdzniecībā.

“”Cēsu alus” patlaban veido unikālu “Cēsu Premium National Edition” skārdeņu sēriju – veltījumu Latviju raksturojošām vērtībām, notikumiem un lietām, kas iedvesmo. 2.janvārī sākām konkursu un aicinām jebkuru interesentu kļūt par vienas skārdenes dizaina autoru,” sacīja Baltbārde.

Viņa norādīja, ka līdz 29.janvārim uzņēmuma mājaslapā alus cienītājiem ir iespēja radīt un iesniegt konkursam savu dizaina variantu, kas iekļautos “Cēsu Premium National Edition” sērijā, ko veidos vairākas dažāda dizaina alus skārdenes.

Savukārt no 1.februāra interesenti varēs piedalīties balsošanā par veiksmīgāko dizainu, bet 9.februārī tiks paziņots konkursa uzvarētājs, kurš galvenajā balvā saņems 1000 eiro jeb 700 latus, bet viņa radītais dizains tiks nodots ražošanā. Jaunā “Cēsu Premium National Edition” skārdeņu sērija Latvijas tirdzniecības vietās būs iegādājama jau šogad.

Kopš 2006.gada “Cēsu alus” katru gadu piedāvā “Cēsu Premium” skārdenes “Limited Edition” sērijā – ar īpašu dizainu un ierobežotā skaitā. Līdz šim ir bijušas šādas “Cēsu Premium” skārdeņu sērijas: ar jauno mākslinieku radītu dizainu, ar foto dizainu, pirmās alus skārdenes Latvijā ar reljefotu dizaina virsmu un pagājušajā gadā – rokmūzikas iedvesmota sērija.

“Strādājam pie vairākiem skārdeņu sērijas dizainiem, bet vienu izvēlēsimies konkursā, tādejādi dodot iespēju katram alus mīļotājam radīt savu dizaina versiju. Kad 2011.gadā aizsākām alus skārdeņu dizaina konkursu ar patērētāju iesaisti, tas guva lielu atsaucību – konkursam tika pieteikti 197 dizaini, savukārt balsošanā par veiksmīgāko darbu piedalījās vairāk nekā 23 000 cilvēku,” norādīja “Cēsu alus” Mārketinga nodaļas vadītāja Inese Kublicka.

Kā ziņots, “Cēsu alus”, 2008.gadā investējot septiņus miljonus latu un uzstādot Latvijā pirmo un vēl arvien vienīgo skārdeņu pildīšanas līniju alus rūpniecībā, 2011.gadā spēja ieņemt 40% tirgus daļu kopējā alus skārdeņu segmentā.

Saskaņā ar Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA “Lursoft” informāciju “Cēsu alus” apgrozījums 2010.gadā audzis par 12,46%, sasniedzot 30,4 miljonus latu pret 27,03 miljoniem latu 2009.gadā.

“Cēsu alum” gandrīz seškārtīgi pieaugusi arī peļņa – no 134 741 lata 2009.gadā līdz 980 387 latiem 2010.gadā.

“Cēsu alus” 99% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam “Olvi Ooj”. Kopš 2001.gada uzņēmuma attīstībā investēti 27 miljoni latu. 2008.gadā ražotnē tika uzstādīta Baltijā jaudīgākā skārdeņu līnija.

“Cēsu alus” produktu portfelī pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alus kokteiļi, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, kvass, sulas, bezalkoholiskie dzērieni.

Avots: bar.lv

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts