Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri Tallinn FoodFair

Ziņas

31.03.2015

Biznesa augstskolas Turība studenti laiž klajā grāmatu

Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas fakultātes studenti kursa “Alternatīvie marketinga projekti” (Alternative Marketing Projects) ietvaros, lektora Jura Ulmaņa vadībā izveidojuši noderīgu e-grāmatu “29 Social Media Tips to Promote Your Business”.

Grāmatas veidošanā piedalījās 6 studenti – Marvans Mansours (Marwan Mansour), Nauris Linķevičs, Rustams Kajumovs (Rustam Kayumov), Marta Karrillo Eskariza (Marta Carrillo Escariz), Kristina Bučkovska (Kristina Bychkovska), Miša Mozakovs (Misha Mozakov), vāka dizainu veidojis Biznesa augstskolas Turība students Ismails Hasanzade (Ismail Hasanzade), redaktore Daina Savage.

Kā stāsta idejas autors, lektors Juris Ulmanis: “Studentiem ļoti iepatikās ideja par e-grāmatu, taču neviens no mums līdz šim tādu nebija veidojis, tāpēc vairākas lekcijas pavadījām meklējot un izpētot informāciju par šādu grāmatu tapšanu. Bija dažādas idejas, par ko vajadzētu rakstīt, aplūkojām plašu tematu klāstu – no pavārgrāmatas līdz pat dažādu valstu aprakstiem, jo katrs no studentiem pārstāv citu valsti. Beigās nonācām pie idejas par sociālajiem medijiem – tā ir joma, kuru ļoti labi pārzinu, turklāt, arī katrs students izmanto tos ikdienā.”

“Sociālie mediji ir brīvais mārketings, tā ir nākotne, tāpēc šķita ļoti būtiski izpētīt tuvāk metodes, kas tiek pielietotas, bet parastam lietotājam paliek nezināmas. Vēlējāmies sniegt ieskatu sociālo mediju aizkulisēs,” stāsta J.Ulmanis.

29 padomos, kas apkopoti grāmatā, studenti pievēršas četriem populārākajiem sociālajiem tīkliem: Facebook, Twitter, Linkedin un Instagram, skaidrojot, kā tos var izmantot sava biznesa attīstībai. Grāmatā atrodamie padomi noderēs jebkuram lietotājam. Tā pieejama par ļoti demokrātisku cenu vienā no lielākajām e-grāmatu tirdzniecības vietnēm Smashwords. 

Studenti ir ļoti gandarīti par paveikto, un turpina strādāt pie šīs grāmatas reklāmas, izplatīšanas un ir sākuši domāt par nākamo projektu – iespējams taps grāmata par tūrismu, kurā būs apkopoti visu sešu pārstāvēto valstu nozīmīgākie tūrisma objekti un padomi ceļotājiem. 

Lektors Juris Ulmanis piebilst, ka “studenti ir paveikuši lielu un nozīmīgu darbu – ne katrs var lepoties, ka ir grāmatas autors. Tas ir nozīmīgs un mūsdienīgs projekts, kas bagātina studentu pieredzi. Patiess prieks, ka jaunieši neplāno apstāties pie sasniegtā un plāno nākamo projektu.”

Grāmatas veidotāji izskata pateicību par atbalstu Biznesa augstskolas Turība Komunikācijas fakultātei.


Marta Kive


  

Vēl ziņas

Ēdamie tārpi-audzēti Latvijā
“Rīgas Melnā Balzama” kokteilis jau otro reizi triumfē “Pasaules kokteiļu čempionātā”
Iepirkšanās centrā RĪGA PLAZA būs veikals Maxima
Atklāta pieteikšanās starptautiskajam bārmeņu konkursam “World Class” 2018
“Latvijas balzams veikali” tīkls šogad attīstībā investējis 95 tūkstošus eiro


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts