Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

14.11.2014

Baltic Beach Hotel ir ieguvusi divas nozīmīgas balvas World Travel Awards konkursā

Baltic Beach Hotel ir atzīta par “Latvijas labāko viesnīcu 2014” un “Latvijas labāko SPA viesnīcu 2014” zīmīgajā World Travel Awards konkursā. Apbalvošanas ceremonija notika Atēnās 2. augustā.

Cīņa notika starp labākājām Latvijas viesnīcām, kurā Baltic Beach Hotel saņēma prestižo apbalvojumu “Latvijas labākā viesnīca 2014” pirmo reizi, pārspējot Grand Palace Hotel, Dome Hotel & SPA, Gallery Park Hotel un Royal Square Hotel & Suites.

Nominācijā par “Latvijas labāko SPA viesnīcu 2014”, Baltic Beach Hotel sacentās ar Dome Hotel & SPA, Gallery Park Hotel un Hotel Neiburgs.
 
HoReCa.lv sveic Baltic Beach Hotel ar panākumiem un aicina uz interviju viesnīcas Baltic Beach Hotel direktoru Marko Hitonenu (Marko Hytonen) un Baltic Beach Hotel SPA centra vadītāju Innu Milovanovu.  
 
Kas ir BBH panākumu atslēga?

Marko Hitonens (Marko Hytonen), Baltic Beach Hotel direktors: Mēs esam neatkarīgs uzņēmums un tas ļauj mums pieņemt lēmumus ātri – darba process kļūst dinamisks un produktīvs. Veiksmes pamatā ir kaislīga aizraušanās, darbs un ieguldītā enerģija viena kopīga mērķa sasniegšanai. 

Lai noturētu latiņu, ir jāpiemīt ilgstošai savu vērtību saglabāšanas spējai arī tad, ja nemitīgi notiek pārmaiņas. Un mēs ļoti labi zinām, cik brīžiem grūti ir spert soli pretī tām. Visbeidzot, jāpiemīt izcilai laika izjūtai un  pacietībai, kas ļauj izcelt vitāli svarīgus posmus, lai sasniegtu mērķus.

Inna Milovanova, Baltic Beach Hotel SPA centra vadītāja: Baltic Beach Hotel – viesnīca, restorāni un SPA. Tā ir harmonija – ideāla saskaņa. Tas ir dažādu instrumentu orķestris. Noskaņa, kuru mēs izstarojam liek cilvēkam apstāties, ieklausīties un izbaudīt. 

Mūsu viesnīca ir oriģināls produkts. Mēs nemēģinām un arī nelīdzināmies nevienam citam, jo esam individuāli. Mēs glabājam labākās tradīcijas, pieredzi un zināšanas, kuras tika apvienotas viesnīcu, kurortoloģijas, skaistumkopšanas un medicīnas biznesā! Mēs pētām un analizējam tirgu, lai atbilstu mūsdienu prasībām un būtu soli priekšā citiem. Visticamāk tur arī slēpjas mūsu panākumu atslēga – mēs neskrienam pakaļ modei, bet gan diktējam to. 
Klientiem mēs vienmēr būsim interesanti, jo esam neprognozējami! 

Raksturojiet, kādi ir BBH viesi? 

Marko Hitonens (Marko Hytonen), Baltic Beach Hotel direktors: Mūsu biznesa cikls ir ļoti dinamisks. Piemēram, vasaras sezonā mēs galvenokārt uzņemam viesus, kuri ir ieradušies izbaudīt visas mūsu kūrortpilsētas priekšrocības. Neskaitot viesnīcu numurus un tradicionālos SPA pakalpojumus, mēs koncentrējamies uz atpūtu terasēs un pludmalē. Tieši tāpēc šogad lielu popularitāti guva Beach Club, Beach Bar & Grill un Seafood & Oyster Terrace. Vasaras sezonai noslēdzoties mēs pilnībā nododamies rūpēm par to, kā mūsu viesiem sniegt labāko servisu, organizējot augstākās klases konferences un krāšņākos pasākumus. 

Inna Milovanova, Baltic Beach Hotel SPA centra vadītāja: Katrs cilvēks ir kā magnēts, viņš pievelk to, ko pats ir pelnījis. Tā arī jebkuršs bizness – piesaista savu auditoriju. Tā kā mēs orientējāmies uz veiksmīgiem, veselīgiem, cienījamiem un skaistiem cilvēkiem , tad arī mūsu klienti ir paši skaistākie, veselīgākie un veiksmīgākie savā darbības sfērā. Un tas nozīmē, ka viņi ir laimīgi! Mūsu uzdevums ir viņus iedvesmot, tāpēc viesnīcas Baltic Beach Hotel pakalpojumu izmaksu spektrs sākas ar 5 EUR, lai absolūti jebkurš cilvēks, kurš ir un vēlas justies laimīgs, grib un var atļauties atpūtu pie mums. 

Kā jūs vērtējat, vai atšķiras viesnīcu serviss un piedāvājums Latvijā salīdzinot citām Eiropas valstīm? 

Marko Hitonens (Marko Hytonen), Baltic Beach Hotel direktors: Viesnīcas daudzviet Eiropā atbalsta vairākas viesmīlības un restorānu mācību iestādes, tādējādi nodrošinot personālu ar pamata nozares iemaņām. Mūsu viesnīcā allaž cieņā ir bijusi darbinieku attieksme ar tehniskām prasmēm. Pieņemot darbā jaunus kolēģus, mēs vēlamies izprast, kas viņus motivē un aizrauj šajā biznesā. Aizrautība rada pozitīvu enerģiju un palīdz sasniegt kopīgus mērķus! 

Inna Milovanova, Baltic Beach Hotel SPA centra vadītāja: Sajūsma par rietumu valsts standartiem, piemēram – biznesu, pie mums ieved arvien vairāk franšīzes, kas principā ir kopijas. Līdz ar uzņēmumu kopijām tiek ieviestas arī servisa vadlīnijas un attieksme pret klientiem, kas tik ļoti raksturīga rietumiem. 

Šo fenomenu es mēdzu saukt par „McDonalds standartu”, kas ir atstrādāta komunikācijas sistēma ar klientu – „Sveiki, labdien, laipni lūdzam, paldies, uzredzēšanos!”. Tāda komunikācijas forma brīžiem uzjautrina mūsu viesus, jo tie var paredzēt, kurā brīdī izskanēs viena vai otra frāze. 

Mūsu klientiem no Latvijas un ārzemju viesiem piemīt gan ziemeļniecisks, gan arī austrumniecisks gars – jūtama lielāka enerģija un temperaments, un līdz ar to tie ir prasīgāki. Tādi cilvēki ciena prāta elastību un sirsnību, tāpēc, lai strādātu ar mūsu klientiem jābūt ne tikai augsti kvalificētiem un izglītotiem cilvēkiem, bet arī lieliskiem sarunas biedriem. Šī ir būtiskākā atšķirība ar kuru mēs lepojamies! 

Ko jaunu BBH viesi varēs sagaidīt nākamajā sezonā? 

Marko Hitonens (Marko Hytonen), Baltic Beach Hotel direktors: Mūsu biznesa cilks ir iedalīts piecos periodos, kuri nomainās ik pēc 2-3 mēnešiem. Tas nozīmē, ka Baltic Beach Hotel saviem viesiem nepārtraukti sniedz jaunus, aizraujošus piedāvājumus ar pievienoto vērtību. Piemēram, Ziemassvētku un Jaungada pasākumu plānošana jau rit pilnā sparā un mums ir liels prieks, ka spējam piedāvāt saviem esošajiem un topošajiem klientiem pasakainas svinības.

Ja runa ir par nākamo gadu, tad gribētu uzsvērt, ka mēs turpinām mūsu viesnīcas renovāciju. Jau vasarā mēs plānojam prezentēt atjaunotās istabas! Protams, labas ziņas arī visiem veselīga dzīvesveida piekritējiem – nākamgad mūsu viesnīca iesaistīsies vairākos vērienīgos sporta pasākumos!  

Inna Milovanova, Baltic Beach Hotel SPA centra vadītāja: Jaunumi nākamajā sezonā – mums tas šķiet neaktuāli. Kāpēc? Tāpēc, ka mēs klientus pārsteidzam nevis reizi gadā, bet gan katru mēnesi. Un tas, ka SPA piedāvā jaunas procedūras tik bieži ir tikai normāli. Mainās virzieni, tehnoloģijas, kosmētika, produkti un to izcelsme. Mainās meistari – līdz ar to arī enerģētika. Mainoties valstīm, no kurām atceļo meistari, ceļās arī pakalpojumu kvalitāte! Šie jaunumi nav tikai medicīnā un skaistumkopšanā – šogad esam atvēruši divus jaunus restorānus un pilnībā renovējuši Bismuth korpusu! Tika mainīta koncepcija, dizains, dekors un mēbeles, viss ir absolūti jauns!

Mums vienmēr ir ar ko pārsteigt, un tas nozīmē tikai vienu – mēs ejam pareizajā virzienā!  




Materiālu sagatavoja Linda Rubene


  

Vēl ziņas

Vai Latvijā ražotie sieri der restorānu ēdienkartē
PVD atklāj nelegālus medījumu gaļas produktu ražošanas uzņēmumus
“Rīgas Melnais Balzams” aktīvi startē ASV tirgū
Rīgā tūristu skaits palielinājies
Restorānu ceļveža White Guide Baltic-30 labākie Baltijas restorāni


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts