Augot pieprasījumam, “Latvijas balzams” paplašina zīmola Stolichnaya® produktu līniju vietējā tirgū
Reaģējot uz pasaulē un Latvijā pieaugošo aromatizēto degvīnu popularitāti, “Latvijas balzams” paplašina degvīna Stolichnaya® līniju Latvijā ar trim aromatizētiem degvīniem : Stoli® Wild Cherri, Stoli® Chocolat Razberi un Stoli® Salted Karamel, kā arī ar vieglo degvīnu ar samazinātu alkohola līmeni jeb 20% absolūtā spirta - Stoli® Red.
Neskatoties uz joprojām fiksēto kopējo degvīna tirgus kritumu Latvijā, pērn degvīna Stolichnaya® realizācija vietējā tirgū pieauga par 33%.
“Aromatizētie degvīni ir bijusi visstraujāk augošā stipro alkoholisko dzērienu kategorija pasaulē 2011.gadā, kad šajā kategorijā tika atzīmēts 23% pieaugums. Globālo tendenču ietekmē dzērienu modes virsotnē pašlaik ir aromatizētie degvīni ar neparastām garšām - kā, piemēram, kontrastējoši saldi sāļo karameles garšu, šokolādes – aveņu vai halapenjo piparu garšām.
Paredzam, ka arī Latvijas tirgus šobrīd ir atvērts šādiem neparastiem, aromatizētiem degvīniem kā Stoli® Chocolat Razberi vai Stoli® Salted Karamel, kurus sākam izplatīt vietējā tirgū no šī gada marta”, informē AS „Latvijas balzams” Komunikācijas vadītāja Dana Hasana.
„Latvijas balzama” pārstāve norāda, ka tendences Stoli® garšas attīstībā lielā mērā nosaka pieprasījums Amerikas Savienotajās Valstīs, kas ir lielākais šī degvīna noieta tirgus. Tas pieprasa arī eksotiskas garšu kombinācijas un ietekmējis to, ka Stolichnaya® sortimentā pašlaik ir 16 dažādu aromatizētu garšu.
„Jaunākā tendence Eiropā, savukārt, ir augošs pieprasījums pēc saldākiem dzērieniem ar zemāku alkohola saturu, reaģējot uz kuru, viens no “Latvijas balzama” šī gada jaunumiem vietējam tirgum Stolichnaya® līnijā ir arī 20 % degvīns Stoli® Red, ” turpina Dana Hasana.
Foto.
Kā liecina produktu izplatītāja Latvijā „SPI Distribution” dati, pērn Stolichnaya® realizācija Latvijā pieauga par 33% salīdzinot ar 2011.gadu. Stolichnaya® zīmola īpašnieks SPI Group, atsaucoties uz Drinks International Millionaires Report, informē, ka 2011.gadā pasaulē Stolichnaya® pārdošana augusi par 8% un tas ir 5.lielākais starptautiskais degvīnu zīmols.
Arī Stoli® zīmola vēstnieks Latvijā un viens no bārmeņu skolas “BAR DEPARTMENT” vadītājiem Pāvels Lehkoduhs prognozē, ka Latvijā šajā vasarā īpaši iecienīti kļūs Stoli® ekskluzīvās sērijas aromatizētie degvīni – Wild Cherri, Chocolat Razberi un Salted Karamel, kuriem tirgū šobrīd nav analogu produktu.
“Paredzams, ka šie jaunie aromatizētie degvīni šovasar noteiks tendences kokteiļu gatavošanā un baudīšanā. Ja līdz šim īpašākas garšas radīšanai un pastiprināšanai bārmeņi daudz izmantoja dažādus sīrupus, tas mainīsies, jo paši degvīni ir ar ļoti bagātīgu garšas buķeti,” stāsta P. Lehkoduhs.
Pirmo reizi Stolichnaya® aromatizētos degvīnus ieviesa 1996. gadā, nostiprinot pozīcijas aromatizēto jeb flavoured vodka tirgū ar tādām garšām kā persiku, kafijas, aveņu un kanēļa.
Stoli® Chocolat Razberi un Stoli® Salted Karamel ir ekskluzīvās sērijas “The Sweet indulgence” jaunie produkti. Stoli® Chocolat Razberi ir aromatizēts premiālais degvīns ar saldu, sulīgu aveņu un maigas šokolādes garšas apvienojumu. Savukārt Stoli® Salted Karamel apvieno izsmalcināto degvīnu ar viegli sāļi saldu krēmīgās karameles garšu.
Aromatizēto degvīnu piedāvājumu Latvijā šogad papildinās arī Stoli® Wild Cherri, kas būs oficiālais gaidāmās Rīgas Modes nedēļas ballīšu dzēriens. Šī dzēriena buķeti veido bagātīgs ķiršu aromāts, papildināts ar maigām vaniļas un sarkano plūmju notīm.
Degvīns Stolichnaya® ir ražots pēc klasiskās krievu degvīnu tehnoloģijas no visaugstākās kvalitātes Krievijas graudu spirta (Alpha), savu galīgo veidolu iegūstot „Latvijas balzamā”, pievienojot īpaši attīrītu ūdeni un filtrējot caur bērza kokogli un kvarca smiltīm.
Stolichnaya® jeb Stoli ir viens no lielākajiem zīmoliem „Latvijas balzama” eksporta produktu portfelī. Ar SPI Group kā galvenā uzņēmuma akcionāra starpniecību Stolichnaya® tiek eksportēta uz vairāk nekā 160 pasaules valstīm.
Dana Hasana