Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

31.08.2015

Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings (6. un turpmākās kārtas)

Programmas mērķis ir atbalstīt ar ieiešanu ārvalstu tirgos saistītās aktivitātes – ārējo mārketingu ārvalstīs – un pasākumus, kas sekmē komersantu iekļaušanos starptautiskajās piegāžu ķēdēs un veicina Latvijas komersantu dalību starptautiskajās izstādēs un tirdzniecības misijās

Finansējumam var pieteikties:

Komersanti;
Biedrība, kurā apvienojušie vismaz pieci komersanti vai uzņēmumi;
Nodibinājums, kura dibinātāji vai dibinātāju biedri ir vismaz pieci komersanti vai uzņēmumi;
Kooperatīvā sabiedrība, kurā apvienojušies vismaz trīs komersanti vai uzņēmumi;
Publiskā persona vai tās iestāde (tai skaitā atvasinātā publiskā persona, kas darbojas NACE 2.red. M sadaļas „Profesionālie, zinātniskie un tehniskie pakalpojumi” 72.nodaļā „Zinātniskās pētniecības darbs” un P sadaļas „Izglītība” 85.4.nodaļā „Augstākā izglītība”');
Pašvaldība, ja aktivitāte veicina Latvijas kā tūrisma galamērķa attīstību;
Ostu pārvalde;
Zemnieku un zvejnieku saimniecības.
Kādām darbībām paredzēts atbalsts? 

Dalībai starptautiskās izstādēs ārvalstīs (izmantojot ekspozīcijas laukumu).
Dalībai konferencēs (semināros) ārvalstīs, kurās tiek sniegta prezentācija par projekta iesniedzēja Latvijā ražotajām precēm un pakalpojumiem.
Dalībai tirdzniecības misijās, kurās piedalās vismaz 2 komersanti, zemnieku un zvejnieku saimniecības vai kooperatīvās sabiedrības (tai skaitā LIAA organizētai dalībai augstu Latvijas valsts amatpersonu vizītēs ārvalstīs) kontaktbiržās ārvalstīs (izstādes vai konferences ietvaros) individuālās vizītēs pie potenciālajiem partneriem mērķa tirgos ārvalstīs.
Ražotņu un produktu atbilstības novērtēšanai, kas apliecina, ka attiecīgais produkts, process, pakalpojums vai persona atbilst ārvalstu mērķa
tirgos noteiktajām prasībām, ja šāda atbilstības novērtēšana ir obligāts priekšnosacījums produktu tirdzniecībai ārvalstu tirgos saskaņā ar:
ārvalstu normatīvajiem aktiem
kompetento iestāžu noteiktajām prasībām
sadarbības partneru, kuru apgrozījums pārsniedz 100 miljonus EUR gadā
noteiktajām prasībām
Biedrību organizētām konferencēm (semināriem) par eksporta jautājumiem Latvijā, ja:
plānotais dalībnieku skaits ir vismaz 15
ārvalstu dalībnieku skaits vai lektoru skaits ir vismaz trīs
Biedrību organizētām starptautiskām konferencēm Latvijā (semināriem, kongresiem, meistarklasēm, forumiem, kopsapulcēm, konkursiem u.c.), ja:
norise ilgst ne mazāk kā divas dienas
ārvalstu dalībnieki ir ne mazāk kā 150 un ne mazāk kā 60% no kopējā pasākuma dalībnieku skaita
ne mazāk kā 50% no dalībniekiem pārstāv apstrādes rūpniecības, informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju, zinātniskās pētniecības, radošās industrijas, transporta un sakaru saimnieciskās darbības veicējus

Sīkāka informācija

  

Vēl ziņas

Palmu eļļa – veikala produktos visbiežāk sastopamā eļļa
Kādas ir pārtikas cenu prognozes
Gaļas cenas Latvijā ietekmē patēriņa tendences Skandināvijā un Ķīnā
airBaltic Training Pilotu akadēmija sāk uzņemšanu
Lauku tūrisma uzņēmējdarbību apdraud negodīga konkurence un arvien pieaugoša birokrātija


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts