Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.02.2020

Alus darbnīca Teika atver bāru ārpus Rīgas centra

Pagaidām tā ir vienīgā alus darītava, kas savu bāru atver ārpus Rīgas centra un Vecrīgas, iznākot no ierastajām robežām.

"Esam pirmā arodalus darītavā Rīgā, kas iznāk no Vecrīgas un centra robežām. Sākotnēji apzināmies, ka izglītot patērētāju par jaunām garšām prasīs laiku, bet raugāmies uz to pozitīvi un ar tālejošu skatu," teic Jānis Pumpiņš, arodalus darbnīcas "Teika" līdzīpašnieks. Viņš domā, ka jaunā vieta ir gana viegli atrodama, sasniedzama un pieejama.

"Jau kādu laiku domājām, ka vajag savu vietu, kur varētu piedāvāt pilnu alus darbnīcas "Teika" sortimentu. Ņemot vērā citu alus darītavu veiksmīgo pieeju ar sava bāra atvēršanu, arī mēs pieņēmām lēmumu par paplašināšanos un bāra atvēršanu. Tāpēc lokāli atveram savu alus bāru Teikā," stāsta J. Pumpiņš.

Bāra-veikala atvēršana ir loģisks alus darītavas "Teika" attīstības scenārijs. Šogad alus darītavai apritēs divi gadi un šajā laikā tās īpašnieki ir saņēmuši daudz jautājumu, kur iegādāties alus darbnīcas produkciju. Ņemot vērā mazās alus partijas, kas tiek vārītas, ne visi alus veidi tiek pildīti pudelēs, tāpēc J. Pumpiņš teic, ka sava bāra-veikala atvēršana ir pārdomāts nākamais attīstības solis.

Viņš uzsver, ka galvenais nosacījums, atverot savu bāru, bija būt lokāliem, tāpēc arī tas atrodas Brīvības ielā, Teikā. Arī alus brūvēšana notiek pavisam netālu – Ropažu ielā, gandrīz pāri ielai. J. Pumpiņš atzīst, ka pagājis laiks, kamēr atrada atbilstošu vietu un telpas, kuru piedāvājums Teikā neesot tik plašs. Pie atvēršanas uzņēmums strādāja kopš septembra.

Sākotnēji "Teika" piedāvās deviņas dažādas alus garšas, bet nākotnē no desmit alus krāniem plānots piedāvāt astoņu veidu dažādus alus, nodrošinot arī vienu "draugu krānu" citu mazo alus darītavu alus sortimenta bagātināšanai un divu veidu bezalkoholiskās limonādes.

Iepriekš DB izdevumā "Dzīves garša" arodalus darītavas "Teika " īpašnieki Jānis Pumpiņš un Mārtiņš Andžs izteica savus novērojumus, ka arodalum ir arvien nozīmīgāka vieta šī dzēriena cienītāju sirdīs – lai arī litros tas vēl nespēj mēroties ar masu ražojumu, savu vietu alus pasaulē tas ir pieteicis. Cilvēki kļūstot izvēlīgāki un divu pudeļu vietā izvēlas vienu, bet īpaši kvalitatīvu.

Viņiem alus ir sirdslieta. "Savulaik aizrāvāmies ar mājbrūvēšanu un, hobijam attīstoties, esam nonākuši līdz savai alus darītavai. Darām to, kas mums patīk – tikai nedaudz lielākos apjomos kā mājas apstākļos. Kā jau jebkuram uzņēmējam, galvenais ir darīt kaut ko savu un radīt pievienoto vērtību. Ir liels prieks un lepnums, kad paņem rokā savu alus pudelīti, vēl lielāks – ja kāds to nopērk un arī citiem tas garšo," tā J. Pumpiņš.

"Latvija vienmēr tikusi definēta kā alus zeme un man šķiet, ka mēs kļūstam arvien izvēlīgāki un arodalus ieņem arvien lielāku daļu. Cilvēki sāk izvēlēties arvien kvalitatīvākas lietas, kas liecina arī par to, ka uzlabojas dzīves līmenis, " spriež M. Andžs.


Avots:DB.lv

  

Vēl ziņas

Vidzemes tūrisma piedāvājumi starp finālistiem konkursā Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts 2020
Kulinārā tūrisma piedāvājums rudenim - Rudzu ceļš
Valmiermuižas alus pārdošana deviņos mēnešus kritusies par 1%
Starptautiskais Ziemassvētku ceļojums - lielākais starptautiskais labdarības pasākums Rīgā
Gruzijas vīns – garša, kas jāiepazīst pakāpeniski


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts