Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

12.12.2012

ABSOLUT INVITE bārmeņu konkursā noskaidroti trīs Latvijas finālisti

Vakar Latvijas Bārmeņu federācijas (LBF) treniņcentrā norisinājās ABSOLUT INVITE bārmeņu konkurss, kura ietvaros īpaši atlasītā bārmeņu konkurencē par došanos uz fināla konkursu Zviedrijā nākamā gada pavasarī cīnījās 11 sava aroda meistari. 

ABSOLUT INVITE 2012/2013 motīvs ir ART, ko no angļu valodas iespējams tulkot gan kā mākslu, gan arī kā izveicību un veiklību vai prasmes un zināšanas, tādējādi arī dalībnieku vidū bija īpaši uz pasākumu aicināti sava aroda lietpratēji.


Pirmo trīs vietu ieguvēji – bārmeņu konkursa uzvarētājs Deniss Smirnovs, kā arī Edgars Eldbergs, kurš kopvērtējumā palika otrais, un 3. vietas ieguvējs Rihards Onzuls – no 1. līdz 3. martam 2013. gadā piedalīsies ABSOLUT INVITE fināla cīņā Stokholmā, konkurējot ar citiem Ziemeļvalstu pārstāvjiem.

Bārmeņu konkurss norisinājās trīs kārtās. Pirmkārt, dalībniekiem bija jāpilda rakstiskais tests, kurā tika demonstrēta profesionālā interese un izpratne par dzērienu vēsturi, kā arī citām aroda zināšanām, atbildot uz 25 jautājumiem. Augstāko vērtējumu šajā disciplīnā saņēma Staņislavs Jonāns, iegūstot 16 punktus, savukārt otrs labākais rakstiskā testa rādītājs bija vienīgajai sievietei bārmeņu konkursā – Zanei Dūšelei. 

Otrajā konkursa kārtā dalībnieki pievērsās tā saucamajam Sensory jeb maņu testam, kura laikā profesionāļiem bija jāatpazīst dažādi šķidrumi un kokteiļi, izmantojot garšas un smaržas maņas. Kokteili Pink Gin neatpazina neviens no dalībniekiem, savukārt Americano precīzi spēja noteikt lielākā daļa uz ABSOLUT INVITE konkursu aicināto bārmeņu. Dalībnieki teicami tika galā arī ar destilātu atpazīšanu. Pirmo divu posmu summā par konkursa līderiem pēc saņemto punktu skaita izvirzījās Deniss Smirnovs, Valentīns Pereligins un Staņislavs Jonāns. 

Trešajā konkursa daļā bārmeņi demonstrēja savas spējas aktivitātē ar nosaukumu Creative Mixing, kuras ietvaros katrs dalībnieks jauca divus kokteiļus pēc saviem ieskatiem, paturot prātā ABSOLUT INVITE šā gada motīvu ART. Iedvesmai bārmeņi drīkstēja izmantot jebkuru no radošajām nozarēm, proti, fotogrāfiju, tetovējumu, grafiti mākslu utt. Kreatīvo kokteiļu jaukšana un iegūto punktu skaits šajā kārtā bija konkursa izšķirošais posms, kā rezultātā tika noskaidroti trīs finālisti, kuri ieguva augstāko punktu skaitu arī kopvērtējumā. 

ABSOLUT INVITE 1. vietas ieguvējs D. Smirnovs kokteiļu jaukšanā pārsteidza gan žūrijas pārstāvjus, gan citus dalībniekus ar paša mājas apstākļos gatavotu biteri, divas dienas turot cigāru vaniļas degvīnā. 





 2. vietas laureāts E. Eldbergs vienu no dzērieniem bija izvēlējies noformēt Ziemassvētku noskaņās. Pēc divām pirmajām kārtām 5. vietā ierindotajam R. Onzulam dalība ABSOLUT INVITE bija debija bārmeņu konkursos, un kopvērtējumā viņš izcīnīja 3. vietu. 

Konkursa žūrijas sastāvā bija Latvijas Vīnziņu asociācijas prezidents Raimonds Tomsons, viens no vadošajiem Latvijas vīnziņiem Jānis Kaļķis, kā arī Latvijas Bārmeņu federācijas pārstāvji – tās prezidents Raitis Akerblūms un valdes loceklis Andris Noreiķis. 

ABSOLUT INVITE bārmeņu konkursa dalībnieki: Deniss Smirnovs, Edgars Eldbergs, Rihards Onzuls, Zane Dūšele, Staņislavs Jonāns, Valentīns Pereligins, Pāvels Ļehkoduhs, Andrejs Seņins, Pēteris Repečko, Oļegs Hindogins, Artis Vārpiņš un Mārtiņš Janne Jannovs.

Par Pernod Ricard
Pernod Ricard grupa izveidota 1975.gadā, apvienojoties diviem nozares uzņēmumiem. Tā ir ilgstoši un veiksmīgi attīstījusies, pievienojot savam produktu portfolio arvien jaunus zīmolus. Grupā strādā aptuveni 18 000 darbinieku 70 pasaules valstīs. 
Pernod Ricard piederošais portfolio sastāv no prestižākajiem nozares zīmoliem: Ballantine’s, Chivas Regal un The Glenlivet skotu viskijiem, Jameson īru viskija, Martell konjaka, Havana Club ruma, Beefeater džina, Kahlua un Malibu liķieriem, Mumm un Perrier-Joüet šampaniešiem, kā arī Jacob’s Creek un Brancott Estate vīniem un daudziem citiem premium klases produktiem. 
SIA Pernod Ricard Latvia ir starptautiskā holdinga Pernod Ricard pārstāvniecība Latvijā. Uzņēmums dibināts 1998. gada 7. jūlijā un vairāk nekā trīspadsmit gadu laikā ir kļuvis par vienu no līderiem premium alkohola tirgū Latvijā. 

Laura Zatlere

  

Vēl ziņas

Recepte: Roberto Meloni gatavo pastu krēmīgā diļļu mērcē
Latvieši ik gadu izdzer vairāk nekā 1,5 miljonus tasīšu kafijas
Latvijas dabas tūrisma piedāvājums pārsteidz britu tūroperatorus
Ādažu čipsi un Selga triumfē “Gada augu produkts 2023" aptaujā
Svinēsim Jāņus Dzegužkalnā!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts