Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

20.09.2011

A/s “Gutta” uzsākusi jauna ūdens “Harmonija” ražošanu

Laikā, kad informācijas pārbagātībā ir grūti atrast tīras, skaidras vērtības, kā uzticība, mīlestība, harmonija, sapratne, miers..., sabiedrība aizvien vairāk alkst pēc tām. Tāpēc a/s “Gutta”  ir uzsākusi jauna ūdens "Harmonija" ražošanu, kas radīts vidē, kurā domāts par labo. Uz ražotnes tvertnēm kā atgādinājums ir uzrakstīti iedvesmojoši vārdi, kas tālāk pavada arī katru pudeli uz etiķetes. Ražotnē arī tiek atskaņota klasiskā mūzika. „Gutta” jaunā ūdens ražošanas tehnoloģija veidota pēc Japānas Ūdens Izpētes Institūta vadītāja, pazīstamā ūdens pētnieka Masaru Emoto teorijas.

„Tīrā un atspirdzinošā ūdens “Harmonija” pamatā ir  laboratoriski pārbaudīts, kvalitatīvs Latvijas zemes dzīļu 128 metru dziļurbumā iegūts ūdens. Latvijā aptuveni ¾ iedzīvotāju izmanto centrālās ūdensapgādes sistēmas piegādātu ūdeni, ar kura kvalitāti ne vienmēr ir apmierināti.

Ar šo ūdeni „Harmonija” papildinām iedzīvotājiem pieejamo dzeramā ūdens klāstu. Statistika liecina, ka ikdienā Latvijas iedzīvotāji lieto mazāk ūdens nekā to vidēji dara Eiropā, novērtējot ūdens nozīmi veselības uzturēšanā,” skaidro Evija Karlsone, a/s „Gutta” mārketinga vadītāja.

Ūdens “Harmonija” būs pieejams divu veidu tilpumos: 0,5l un 1,5l pudelēs gan lietošanai pa ceļam, gan mājās vai darbavietās. Izziņai radīta mājas lapa www.udensharmonija.lv Ikdienā der atcerēties, ka ūdens trūkums organismā jeb dehidrācija rada daudzas veselības problēmas: galvassāpes, sprandas sāpes, darba produktivitātes trūkumu un citus apgrūtinājumus, jo arī mūsu smadzenes galvenokārt ir veidotas no ūdens. Ūdens ir vajadzīgs, lai izskalotu no ķermeņa nelabvēlīgos blakus produktus, veicinātu ādas elastību, un nodrošinātu daudzas citas organisma funkcijas. Cilvēks izskatās jaunāks, ja viņa āda ir hidratēta jeb padzirdīta ar tīru ūdeni.

A/s „Gutta” ievērojami izvērsusi dzeramā ūdens ražošanu. 2011. gada 8 mēnešos dzeramā ūdens „Everest” apjomi litros veido jau 36% no kopējā produktu portfeļa, pērn tas veidoja 33%. Pārdošanas apjomos Latvijā īpatsvars ir vēl lielāks – 2011. gada 8 mēnešos 48%, pērn – 45%. Latvijā tiek pārdoti 80% no saražotā dzeramā ūdens, 20% tiek eksportēti uz 7 valstīm, to skaitā Igaunija, Lietuva, Polija, Vācija un ASV.

Harmonija koncertos un ūdens cilvēku dzīvēs
Viens no veidiem, kā “Harmonija” plāno izplatīties tālāk, ir noslēgtais līgums ar SIA “Latvijas Koncerti”. Tā mērķis ir veidot un attīstīt valsts profesionālo koncertdzīvi ar augstas kvalitātes un radoši iedvesmojošām aktivitātēm. Līdzīgi kā a/s “Gutta” arī SIA “Latvijas Koncerti” vēlas apmierināt iedzīvotāju tiekšanos pēc labas mūzikas un veicināt laikabiedru garīgo izaugsmi. Ūdens “Harmonija” mūziķiem tiks piegādāts pirms koncertiem kopā ar laba vēlējumiem: “Lai harmonisks un iedvesmojošs skanējums!” Tāpat ūdens būs pieejams arī Latvijas Mākslas muzejā un citos muzejos katram paliekošu vērtību baudītājam.

Evija Karlsone, a/s „Gutta” mārketinga vadītāja


Par uzņēmumu
AS Gutta ir nozīmīgs dabīgo augļu un dārzeņu sulu, nektāru, sulas dzērienu, dzeramā ūdens un gāzēto bezalkoholisko dzērienu ražotājs un izplatītājs Baltijas valstu tirgū. Uzņēmums ieņem vienu no vadošajām pozīcijām Baltijas valstu tirgū un ir otrais lielākais savas nozares ražotājs Latvijā. Tā sortimentā ir vairāk nekā 60 produktu ar tādām preču zīmēm kā Gutta, Samba, Gutta MAX, Everest, kvasa dzēriens „Rīgas” un citām.


Papildus:
www.udensharmonija.lv
www.npfoods.eu
www.gutta.lv
www.draugiem.lv/gutta


Rita Voronkova,
PR ārštata konsultante



  

Vēl ziņas

airBaltic uzsāks lidojumus uz jauno Berlīnes Brandenburgas lidostu
Koncertzāle Lielais dzintars nedēļas nogalē atzīmēs 5 gadu jubileju
Vidzemes tūrisma piedāvājumi starp finālistiem konkursā Veiksmīgākais jaunais tūrisma produkts 2020
Kulinārā tūrisma piedāvājums rudenim - Rudzu ceļš
Valmiermuižas alus pārdošana deviņos mēnešus kritusies par 1%


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts