Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri Tallinn FoodFair

Ziņas

02.12.2014

5 svarīgākie ieteikumi izstādes „ProWein“ apmeklētājiem, ierašanās un naktsmītnes

Izstāžu rīkotājsabiedrības „Messe Düsseldorf“ oficiālais sadarbības partneris pakalpojumu jomā „Düsseldorf Marketing & Tourismus“ (DMT) konsultēs un palīdzēs izstādes viesiem jautājumos, kas saistīti ar nokļūšanu un izmitināšanu Diseldorfā. DMT rezervēs dzelzceļa un aviobiļetes, kā arī viesnīcas vai privātos apartamentus, nodrošinot ideālu cenas un kvalitātes attiecību.

Pievilcīgus viesnīcu un transporta piedāvājumus iespējams rezervēt tieši vietnē http://business.duesseldorf-tourismus.de/messe/prowein/. Savukārt, ja ir nepieciešams individuāli izstrādāts ceļojuma piedāvājums, iesakām vērsties pēc individuālas konsultācijas, sazinoties pa tālruni +49 (0)211/17 202 839. Tā kā naktsmītņu pieprasījums izstādes „ProWein 2015” laikā ir ļoti liels, rezervāciju iesakām veikt pēc iespējas ātrāk. 

Ieejas biļešu tirdzniecība tiešsaistē 
Iepriekš tiešsaistē reģistrējoties kā profesionālam izstādes apmeklētājam, iespējams izvairīties no rindām pie izstādes kompleksa kasēm, kā arī iegādāties biļetes par ievērojami zemākām cenām. Tā, piemēram, vienas dienas ieejas biļete izstādē „ProWein 2015“ tiešsaistē ir pieejama tikai par 30 eiro, savukārt izstāžu kompleksa kasē tā maksās 45 eiro (ieejas biļete visam izstādes laikam 55 eiro tiešsaistē/70 eiro izstāžu kompleksa kasēs). 

Līdzās minētajam izstādes ieejas biļete ļauj bez maksas izmantot sabiedriskos transporta līdzekļus Diseldorfas pilsētā un dažās tās apkaimes pilsētās (VRR satiksmes līdzekļi, D cenas līmenis, dienvidu reģions). Ieejas biļetes tiešsaistē iespējams iegādāties vietnē www.prowein.de, sadaļā „Besucher-Service“. MyOrganizer.

Sevi pierādījis ir fakts – katrs apmeklētājs, kurš izmanto vietnē www.prowein.de pieejamās daudzveidīgās iespējas, izstādes laikā iegūst vairāk par vienkāršu apmeklējumu. 

Izstādes „ProWein“ interneta portāls piedāvā visu nepieciešamo informāciju par pašu izstādi un tās dalībniekiem, pasākumiem un īpašajām prezentācijām. Piedāvājot dažādus jaunumus un informējošus pārskatus par vīnu tirgu, izstādes tiešsaistē esošo materiālu papildina elektroniskais laikraksts „ProWein- Magazin“.

Ja izstādes apmeklējumam gatavojaties mērķtiecīgi, tad neatņemams informācijas avots būs katru dienu aktualizētā izstādes dalībnieku datu bāze (atrodama sadaļā „Aussteller & Produkte“) un ar to saistītais MyOrganizer rīks, ar kā palīdzību iespējams izstrādāt savām individuālajām vajadzībām pielāgotu apmeklējumu plānu. Datu bāzē ir iekļauti visu izstādes dalībnieku kontaktdati un produktu grupas. 

Vairumā gadījumu papildus ir sniegta arī informācija par uzņēmumu un izstādes laikā gaidāmajiem jaunumiem. To nodrošina izstādes dalībniekiem sniegtā iespēja pašiem veidot datu bāzē par sevi iekļauto informācijas apjomu. Lai individuāli varētu plānot izstādes apmeklējumu, datu bāzē ir pieejama datu filtrēšanas iespēja, to darot pēc dažādiem meklēšanas kritērijiem, piemēram, meklējot pēc kāda konkrēta jēdziena, uzņēmuma nosaukuma, produktu kategorijas vai valsts. 

Reģistrēti lietotāji, izmantojot rīku MyOrganizer, atlasītos rezultātus pēc tam var vienkārši saglabāt kā personisko favorītu sarakstu. Protams, šo sarakstu jebkurā brīdī ir iespējams koriģēt, iekļaujot jaunus izstādes dalībniekus vai dzēšot tos no saraksta. Izvēlēto dalībnieku stendu atrašanās vieta, sadalīti pa hallēm, tiek atspoguļota interaktīvā izstāžu kompleksa teritorijas plānā. 

Turklāt pastāv iespēja MyOrganizer rīkam likt atrast visizdevīgāko maršrutu pa hallēm. Un vēl viena priekšrocība – atsevišķā datu bāzē ir apkopotas arī vairāk nekā 300 degustācijas un semināri, kas notiks izstādes „ProWein“ laikā. Un arī šeit ar rīka MyOrganizer palīdzību iespējams saglabāt iepriekš datu bāzē izvēlētos pasākumus.
Uzņēmumu kontakbirža.
 
Izstādes mājas lapas sadaļā „Aussteller und Produkte“ ir atrodama arī kopš 2013. gada izstādē „ProWein“ iedibinātā uzņēmēju kontaktbirža. Izstādes dalībnieki un apmeklētāji tiešsaistē var ievadīt un aplūkot savus jautājumus un piedāvājumus – piemēram, par to, ka tiek meklēti jauni sadarbības partneri. Šādā veidā izstādes dalībnieki jau pirms izstādes norises var sazināties ar potenciālajiem jaunajiem klientiem, šos jaunos kontaktus vēl vairāk padziļinot jau izstādes laikā. 

ProWein lietotne 
Viedtālruņu lietotāji bez maksas no Apple AppStore vai GooglePlay var lejupielādēt „ProWein“ lietotni (pieejama vācu un angļu valodā). Līdzās pamatinformācijai par pašu izstādi šajā lietotnē ir pieejami arī visi tie dati, kas ir iekļauti izstādes dalībnieku un pasākumu datu bāzēs. Un, protams, atliek vien ielogoties, un visi rīkā MyOrganizer saglabātie dati ir pieejami arī mobilā veidā. Tādējādi „ProWein“ lietotni izstādes laikā var izmantot kā navigācijas ierīci ceļojumā pa izstāžu kompleksa teritoriju. 

Informāciju par izstādi „ProWein“ skatīt: 
www.prowein.de vai arī sociālajos tīmekļos 
Facebook: www.facebook.com/ProWein.tradefair 
Twitter: https://twitter.com/ProWein


Linda Rubene

  

Vēl ziņas

Vai produkta iepakojuma dizainam ir nozīme
Izdota grāmata Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā
Latvijai raksturīgiem svaigiem augļiem, ogām un dārzeņiem tiks samazināts PVN
Tallinn FoodFair ir nr. 1 pārtikas nozares izstāde Igaunijā. Norisināsies jau pavisam drīz!
Vairāki restorāni Rīgā un Jūrmalā paziņojuši par atteikšanos no sprostos dētu olu izmantošanu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts