Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

24.11.2016

14 instrumenti ideālam piegādes servisam no iikoDelivery

Iepriekšējā rakstā mēs dalījāmies ar pieredzi, ko bijām ieguvuši, komunicējot ar dažādiem restorāniem par piegādes tēmu restorānā.

Šoreiz mēs pastāstīsim par iikoDelivery instrumentiem, kas palīdz padarīt Jūsu biznesu efektīvāku.

Tātad kādas gan viltības var izmantot, lai apstrādātu un piegādātu pasūtījumus ātrāk, kā arī labāk kontrolētu piegādes servisu un vienmēr būtu priekšā konkurentiem?

1. Ēdiena automātiskā pievienošana
Automātiskais uzstādījums ēdienu/piederumu/piedevu/akcijas piedāvājumu pievienošanai pasūtījumam. Ļauj samazināt pasūtījuma pieņemšanas laiku par 10 sekundēm, minimalizē cilvēcisko faktoru, seko līdzi tam, lai nekas netiktu aizmirsts un lai pasūtījumā nenonāktu nekas lieks. Šī funkcija iekļauta iikoDelivery standarta pakā.



2. Mājaslapas integrācija ar iikoDelivery
Mājaslapas sinhronizācija ar sistēmu – visi pasūtījumi no mājaslapas uzreiz nonāk sistēmā. Ļauj samazināt pasūtījuma laiku par 90 sekundēm, praktiski pilnībā izslēdz kļūdas pasūtījuma pieņemšanas laikā. Tāpat var sinhronizēt pasūtījumus ar mobilo aplikāciju, agregatoru palīdzību.

3. Pastāvīgo klientu pasūtījumu automātiskā apstiprināšana
Ja pastāvīgā klienta pasūtījums atnācis no mājaslapas, tas uzreiz tiek nosūtīts uz virtuvi bez kavēšanās un izslēdzot kļūdas. Samazina pasūtījuma laiku par 180 sekundēm.

4. Klienta avota uzskaite
Ļauj uzzināt, kurš no reklāmas paņēmieniem patiešām piesaista klientus. Šī funkcija palīdz pareizi sadalīt mārketinga budžetu.

5. Preču ar zemu pašizmaksu un/vai viegli pagatavojamu preču kombinētā pārdošana
Operatoru motivācijas programma. Ļauj paaugstināt pārdošanu par 10-30%, pateicoties atgādinājumam par preci. Piemērs: piedāvājam augstas peļņas ēdienus (picas garnējums), ēdienus, kas nav jāgatavo (dzērieni).

6. Mobilās aplikācijas izmantošana
Palaidiet mobilo aplikāciju mūsu konstruktora bāzē. Šis paņēmiens ļauj palielināt atkārtotus pasūtījumus par 26%, kā arī tas ir lēts komunikācijas kanāls ar viesi.

7. Automātiskā nozīmēšana uz punktu
Automātiskās nozīmēšanas uzstādījums atkarībā no adreses, laika un pasūtījuma summas. Samazina pasūtījuma pieņemšanas laiku par 15 sekundēm, izslēdz cilvēcisko faktoru.

8. Integrācija ar telefoniju
Ļauj ātrāk atrast klientu sistēmā un aplūkot viņa pasūtījumu vēsturi, lai izveidotu labāko piedāvājumu. Samazina pasūtījuma pieņemšanas laiku par 30 sekundēm, ieraksta sarunas.

9. Automātiskā pasūtījuma nosūtīšana uz sagatavošanu
Ievērojami samazina atkarību no restorāna menedžera, izslēdz pasūtījuma pazaudēšanas iespējamību.



10. iikoSous Chef virtuves monitora izmantošana
Pasūtījuma attēlošana virtuves monitorā (planšetē). Ievērojama čeku lentu ekonomija. Palīdz izsekot pasūtījumu dinamiku, veidot sagatavošanas ātruma analītiku, izslēdzot pasūtījuma pazaudēšanas iespēju, uzlabo pavāru un kurjeru komunikāciju.



11. Rēķina izdruka pasūtījuma nosūtīšanas brīdī
Piegādes rēķins tiek drukāts, uzsākot gatavošanu. Kurjers sāk komplektēt pasūtījumu, vienlaikus pavāram to gatavojot. Pasūtījuma sagatavošana samazinās par 90 sekundēm.

12. Automātiskā pasūtījumu grupēšana maršrutā
Sistēma aprēķina kurjeru maršrutus tā, lai tie tiktu maksimāli noslogoti. Ar moduļa iikoDelivery Logistics palīdzību palielinās kurjeru darba ražīgums, un 1,6 pasūtījumu stundā vietā tiek apstrādāti 2 pasūtījumi stundā. Kurjeru skaits samazinās par 20-25%, zūd nepieciešamība pēc menedžera-loģista.



13. Kurjera mobilā aplikācija
Ar moduļa iikoDelivery Man palīdzību ar iebūvēto navigatoru un kartēm kurjers bez pūlēm atrod vajadzīgo adresi. Aplikācija atvieglo komunikāciju ar klientu, kā arī ar tās palīdzību iespējams aprēķināt precīzu piegādes laiku. Turklāt ar moduļa iikoRadar palīdzību vadītājs vienmēr ir informēts par kurjera atrašanās vietu un maršrutu, un viņam ir vieglāk noskaidrot kurjera neracionālā darba situācijas.






















































14. Atgriezeniskā saite. Viesu aptauja
Kvalitātes kontroles dienests regulāri aptaujā viesus, uzdodot anketas jautājumus. Restorāna īpašnieks vienmēr tur roku uz pulsa, paredzot kritiku sociālajos tīklos. Tāpat iespējams piesaistīt darba samaksu apkalpošanas kvalitātei.



Apkoposim. Tātad ko gan kontrolē modulis iikoDelivery:
- Pasūtījumu apjomu
- Vidējo čeku
- Piegādes kavējumu procentu
- Pagatavošanas, iepakošanas un piegādes laiku
- Apkalpošanas kvalitāti
- Pasūtījuma pieņemšanas operativitāti
- Problēmsituācijas
- Mārketinga kampaņas
- Ēdienu pašizmaksu
- Kurjeru darba efektivitāti

iikoDelivery palīdz risināt visus iespējamos piegādes jautājumus. Pierakstieties uz konsultāciju, lai uzzinātu vairāk!

info@smarttek.lv
+371 28803447

  

Saistītie raksti

Iecienītas viesnīcas Eiropā
Kartupeļu laiviņas ar mizu- garšīgs jaunums no Farm Frites!
Mētras - gardām maltītēm un veselībai
Augsta līmeņa konference profesionāļiem- Darba tiesības & personāls 2015
Augstas apkalpošanas kultūras pamatprincipi


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts