Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

02.04.2013

Staburadze ievieš jaunu tehnoloģiju, iepakojumu un maina grafisko identitāti


„Latvijā plaša patēriņa segmentā līdzīgu piedāvājumu nav. Jaunā šokolādes izsmidzināšanas (Chocolate Spray) metode ļauj gatavot jauna veida tortes. 

Otrs būtisks jaunums – jauna grafiskā identitāte un iepakojums apliecina, ka ar optimismu raugāmies nākotnē. 

Staburadze mainās un reizē sagalabā to īsto un pamatīgo, kas kopš Vilhelma Ķuzes laikiem vairāk kā simts gadu garumā ļāvis būt sabiedrībā cienītiem, ” atzīst valdes priekšsēdētājs Rolands Gulbis.  

Realizējot investīcijas 30 tūkstošu latu apjomā, Staburadze tehnologi apliecinājuši savas prasmes inovāciju ieviešanā. Jaunā, unikālā produktu tehnoloģija nozīmē Chocolate Spray (šokolādes izsmidzināšana) metodes pielietošanu toršu gatavošanā. 

Tā ļauj radīt produktus ar maigu, samtam līdzīgu, faktūru. Pasaulē šāda veida produkti ir populāri desertu piedāvājumā restorānos. Šī metode arī ļauj piedāvāt tortes dažādās neklasiskās formās. 

Pirmās, ar jauno tehnoloģiju radītās tortes būs pieejamas jau no marta mēneša Rimi, Maxima, Elvi un citos lielveikalu tīklos,  kā arī Laima saldumu veikalos. 

Jauna grafiskā identitāte un iepakojums radīts saskaņā ar zīmola filozofiju - Staburadze ir apliecinājums labam notikumam mūsu dzīvē, ar kuru kopā cildinām notikumus, lielas un mazas uzvaras, dzīves pavērsienus un svētkus.  

Katrs Staburadze konditoru veikums ir roku darbs. Jaunais logotips pauž Staburadze konditoru personīgo attieksmi pret klientiem un vienlaicīgi atgādina par pieredzi, kas uzņēmumā krāta kopš tā veidotāja Vilhelma Ķuzes laika. 

Patērētāju ērtībai radīts jauns, vienots iepakojums, kā arī dizains, kas tiks piemērots visiem Staburadze produktiem. Iepakojumā tiek saglabātas astoņstūra kastes, ko patērētāji jau novērtējuši atzinīgi, bet tagad tās būs savienotas ar košu uzmavu, kas vēstīs par tortes saturu. Jaunās identitātes un iepakojuma izveide uzsākta pirms pieciem mēnešiem, jaunu iepakojumu ieviešana turpināsies visu 2013. gadu. Sākotnējās investīcijas ir vairāk kā 15 tūkstošus latu. 

Jaunajā iepakojumā jau šobrīd pieejamas Staburadze konditoru radītais jaunums putukrējuma kūciņas ar tumšo biskvītu un ķiršu ievārījumu, pārklātas ar šokolādes kārtu Mūziņas 200 gr iepakojumā un drīzumā būs pieejama arī torte Mūza 600 gr iepakojumā. 
 

Jau vēstīts, ka Staburadze konditoreja tiek veikta arī iekārtu nomaiņa,  kompleksi nomainot esošās ražošanas tehnoloģiskās iekārtas ar jaunām. Rotācijas cepamo krāšņu nomaiņa būtiski uzlabos vides un iedzīvotāju dzīves kvalitāti, būtiski samazinot gaisa piesārņojumu Rīgas pilsētā. Kopējās šī projekta izmaksas ir vairāk kā 230 tūkstoši latu. Projekts tiek īstenots, izmantojot Latvijas valsts piedāvātās iespējas, ko sniedz līdzekļi no emisiju kvotu tirdzniecības saskaņā ar Kioto protokolu. Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta līdzfinansējums ir 45% apmērā. Projektu plānots pabeigt 2013. gada pirmajā pusgadā.


Staburadzes konditorejas vēsture aizsākas 1910. gadā, kad Vilhelms Ķuze, vēlāk dēvēts arī par Latvijas saldumu karali, atver savu pirmo konditoreju Rīgā.

Šobrīd SIA „Staburadzes konditoreja” tāpat kā AS „Staburadze”, AS „Laima” un AS „Gutta” pārvalda vadības uzņēmums NP Foods. „Staburadzes konditoreja” tiek ražoti produkti ar plaši pazīstamo zīmolu „Staburadze”. Piedāvāto produktu klāstā ietilpst tortes, kūkas, kūciņas, žagariņi, kēksi, pīrāgi. Uzņēmums sertificēts pēc ISO 9001: 2008 un ISO 22000:2005 kvalitātes standartiem. 


 Rita Voronkova

  

Vēl ziņas

Aizvadīts jau 3.starptautiskais konkurss ”Learn, Know, Do, Can, Show”
Veiksmīgi noslēgusies AEHT sagatavošanas konference Rīgā
Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts