Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

08.02.2012

„Spilva” papildina majonēzes


„2011. gada gaitā „Spilvas” majonēzes arvien vairāk atzinīgi novērtē tieši profesionāļi – pavāri. Gada gaitā straujākais „Spilvas” majonēzes pārdošanas pieaugums konstatējams restorānu, kafejnīcu un viesnīcu segmentā, kur izaugsme novērojama 14,2% apmērā,” informē „Spilvas” mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne. Līdz ar to arī likumsakarīgs ir „Spilvas” tirgus daļas pieaugums, kas saskaņā ar 2011. gada novembra datiem, pieaudzis līdz 16,1% no visa Latvijā pārdotās majonēzes apjoma.

Lielākā daļa „Spilvas” majonēzes tiek patērēta tepat Latvijā, taču arvien vairāk tiek strādāts pie eksporta tirgu apgūšanas. „Spilvas” ražotās majonēzes tiek eksportētas uz Igauniju, Īriju, Krieviju, Lielbritāniju un Somiju. „Šogad esam uzsākuši majonēzes ražošanu Somijas tirgum. Sākotnēji plānojam Somijā pārdot 11,2 tonnas majonēzes. Somijas tirgum tiek ražota speciāla majonēze, kas, atšķirībā no Latvijā iecienītākajiem šī produkta veidiem ir saldāka un treknāka. Kopumā mūsu ziemeļu kaimiņiem Igaunijā un Somijā garšo daudz treknāka majonēze ar jūtamu etiķa garšu. Savukārt Latvijā esam iecienījuši pikantāku, ar daudzveidīgu garšu bagātu majonēzi,” tā „Spilvas” mārketinga direktore. Igaunijas un Somijas tirgiem „Spilvas” majonēze tiek ražota ar zīmolu „Felix”, bet citiem eksporta tirgiem – ar „Spilva”.

„Majonēzi „Spilvā” ražojam kopš 1997. gada, kad sākām ar tradicionālo „Provansas majonēzi”. 15 gadu gaitā esam guvuši vērtīgu pieredzi un esam iemānījušies izstrādāt speciālas receptūras, kas atbilstu tieši Latvijas gardēžu prasībām. Viens no mūsu lepnumiem ir „Baraviku majonēze”, kura ir atzinīgi novērtēta jau 12 gadus. Savukārt šogad esam Latvijas tirgū laiduši „Mārrutku majonēzi”, kurā apvienotas divu dažādu iecienītu produktu garšas,” skaidro „Spilvas” ražošanas direktore Egita Bērziņa.

Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst desmit ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; tējas; garšvielas.

Papildu informācija:

Andris Zeļenkovs,
„Spilvas” sabiedrisko attiecību konsultants

 

  

Vēl ziņas

Aizvadīts jau 3.starptautiskais konkurss ”Learn, Know, Do, Can, Show”
Veiksmīgi noslēgusies AEHT sagatavošanas konference Rīgā
Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts