Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

21.06.2012

Alkoholisko dzērienu importētājs „Mobil Plus” turpmāk strādās ar nosaukumu „ALTIA LATVIA”

Viens no vadošajiem alkoholisko dzērienu importētājiem un izplatītājiem, kas Latvijas tirgū bija pazīstams ar nosaukumu „Mobil Plus”, paziņo par nosaukuma maiņu un turpinās darbu nozarē kā SIA „ALTIA LATVIA”. 
Kā informē „ALTIA LATVIA” komercdirektors Aigars Siliņš, šāds lēmums pamatots ar vēlmi uzsvērt uzņēmuma piederību vadošajam alkoholisko dzērienu ražotājam un izplatītājam Ziemeļvalstīs un Baltijā – „ALTIA” grupai un stiprināt korporatīvo identitāti Baltijā. Izmaiņas LR Uzņēmumu reģistrā reģistrētas  š.g. 18.jūnijā.
SIA „Altia Latvia” komercdirektors Aigars Siliņš uzsver, ka ALTIA ir atpazīstams zīmols un būtisks alkoholisko dzērienu nozares spēlētājs Ziemeļeiropā un Baltijas valstīs. „ALTIA” grupas apgrozījums pērn bija 525 miljoni EUR. Uzņēmumi un alkoholiskie dzērieni ar ALTIA zīmolu ir pārstāvēti Somijā, Zviedrijā, Dānijā, Norvēģijā, Igaunijā un Latvijā. 
„Latvijā līdz šim strādāja divi Altia grupas uzņēmumi – „Mobil Plus” un „Altia Latvia”, taču tagad pieņemts lēmums par apvienošanos un vienota uzņēmuma „ALTIA LATVIA” izveidi. Vērtēju to kā pozitīvu soli, kas dos iespēju runāt vienotā valodā ar mūsu klientiem un piegādātājiem” , atzīmē uzņēmuma pārstāvis A.Siliņš.  
Uzņēmuma „ALTIA LATVIA” (bij. SIA „Mobil Plus”) apgrozījums pērn veidoja 13 milj. latu. Uzņēmums importē produkciju no 25 pasaules valstīm un pārstāv 22% Latvijas importēto alkoholisko dzērienu tirgus. 
”ALTIA LATVIA” izplata Latvijā tādus atpazīstamus stiprā alkohola zīmolus kā  „Koskenkorva”, „Renault”, „Xante”, „Zelta Vārpa”, „Medoff”, „Mernaja”, „Sir Edward’s”,  kā arī sekojošus vīna zīmolus: „Tarapaca”, „Malesan”, „Gallo”, „Canaletto”, „Vina Albali”, „Two Oceans” un citus.
„ALTIA LATVIA” komercdirektors A.Siliņš uzsver, ka, neskatoties uz sarežģīto situāciju legālo dzērienu nozarē, it īpaši degvīna segmentā, kas izteikti cieš no ēnu ekonomikas izpausmēm, uzņēmumam izdevies nostiprināties patērētāju tirgū ar kvalitatīviem produktiem – tā premium segmenta ALTIA ražotā degvīna „Koskenkorva” pārdošanas rezultāti uzrāda stabilu pieaugumu kopš 2010.gada. 
Uzņēmums „Mobil Plus” dibināts 1996.gadā un ir viens no pirmajiem alkoholisko dzērienu izplatītājiem un tirgotājiem Latvijā. 2006.gadā par uzņēmuma īpašniekiem kļuva vadošais Skandināvijas un Baltijas alkoholisko dzērienu ražotājs „Altia”. Uzņēmums ir pilna servisa kompānija ar savu loģistiku, pārdošanas struktūru un mārketinga departamentu. 

Aigars Siliņš 


  

Vēl ziņas

48% līgotāju apsver bezalkoholiskā alus lietošanu Līgo vakarā
Vīnzinis: izskaistini savus grilētos ēdienus ar vīnu
Valmiermuižas alus šogad ieguldījis 50 000 eiro jaunu alus garšu radīšanā
53 tūrisma pakalpojumu sniedzēji saņem Gājējam draudzīgs zīmi
Latvijas balzams radījis jaunu dzērienu ar kaņepju garšu


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts