Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

07.05.2021

35% Rimi privātās preču zīmes svaigās pārtikas produktu ražo vietējie ražotāji

Privātā preču zīme ir ne tikai katra uzņēmuma iespēja radīt unikālu produktu līniju, kas izceļas uz zīmolu produktu fona, bet arī atbalstīt vietējos ražotājus, izvēršot plašu sadarbību dažādās produktu kategorijās. Vairāk nekā trešo daļu jeb 35% svaigās pārtikas produktu ar Rimi privāto preču zīmi ražo Latvijas ražotāji, taču piena produktu kategorijā Latvijas uzņēmumu ražotnēs top pat vairāk nekā 70% Rimi privātās preču zīmes produktu. Savukārt iepakotās pārtikas kategorijā Latvijas ražotāji piegādā apmēram piekto daļu visas Rimi  produkcijas. 
  

Kā liecina pētījums, pēdējā gada laikā privātās preču zīmes produktus iegādājušies 77% pircēju Latvijā, un vidēji katrs ceturtais pārdotais produkts ir Rimi privātās preču zīmes produkts.* Šobrīd svaigo produktu kategorijā Rimi privātās preču zīmes produktus ražo tādi uzņēmumi kā AS “Putnu fabrika “Ķekava””, SIA “Rēzeknes gaļas kombināts”, AS “Latvijas Maiznieks”, AS “Balticovo”, AS “Jaunpils pienotava”. Bakalejas produktu kategorijā Rimi privātās preču zīmes produkti top sadarbībā ar AS “Dobeles dzirnavnieks”, SIA “Vinnis”, SIA “Dimdiņi”, AS “Cēsu Alus”, SIA “Kronis”, AS “Rīgas dzirnavnieks”, SIA “Felici”, SIA “Skrīveru saldumi” un SIA “Baltās naktis”, savukārt ķermeņa kopšanas produkti – ar AS “Spodrība”. 

“Latvijas pircēji labprāt iegādājas pašmāju produkciju. Tāpēc, veidojot privātās preču zīmes sortimentu, Rimi priekšroku dod sadarbībai ar vietējiem ražotājiem, citu valstu ražotājus piesaistot vien tad, ja vietējie nevar saražot to, kas nepieciešams pircējiem. Tā kā pieprasījums pēc veselīgiem produktiem un videi draudzīgiem risinājumiem aug, sadarbība ar vietējiem ražotājiem ir būtiska visām iesaistītajām pusēm: pircējs saņem svaigu, dabisku produktu, Rimi paplašina sortimentu un vienlaikus mazina ietekmi uz vidi, saīsinot piegādes ķēdes, bet ražotājiem un audzētājiem tas ir būtisks finansiāls atbalsts skaudrajos Covid-19 apstākļos,” skaidro Rimi Latvia kategoriju departamenta direktors Milans Blūms. 

Arī šogad Rimi turpinās paplašināt vietējo produktu sortimentu un kopš februāra veikalos īpaši izceļ vietējo ražotāju produktus, cenu zīmēs iekļaujot atzīmi “Radīts Latvijā”. “Vietējie produkti mūsu veikalos nozīmē, ka ražotājiem ir darbs, savukārt pircējiem tiek piedāvāta lielāka produktu dažādība un plašākas izvēles iespējas. Latvijas ražotāji arī var ātrāk reaģēt uz vietējo pircēju vēlmēm, radot produktus, kas īpaši piemēroti Latvijas tirgum,” uzsver A. Aire. 


*Nielsen pētījums “Privātās preču zīmes un produktu kategorijas” veikts Latvijā, Lietuvā un Igaunijā 2020. gada augustā, katrā valstī aptaujājot 1600 iedzīvotāju 16–64 gadu vecumā.



Elīna Šakirova 

  

Vēl ziņas

Latvijas pavāru elite nu jau trešo reizi startē Bocuse d’Or Eiropas atlasē, Pasaules prestižākajā pavāru konkursā!
Inovatīvs sadarbības projekts - mobilā mācību lietotne viesmīlības nozarē
Kas drošāks- steiks vai nageti
Uztura speciāliste Lizete Puga: ieteicamākie ēdieni ķermeņa labsajūtai
Veiksmīgi noritējis seminārs Somijas medijiem un tūrisma nozares pārstāvjiem


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts