Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

16.05.2013

5 idejas kā būtiski palielināt restorāna terases apgrozījumu vasaras sezonā


Brio Engineering ir vadošā restorānu automatizācijas IT risinājumu kompānija. Tā kā ir sākusies aktīva pavasara-vasaras sezonas un restorāni atklāj vasaras terases , tad Brio Engineering  vēlas padalīties savos noslēpumos, kā jūsu biznesu padarīt vēl veiksmīgāku.    
Ja jūsu restorānam ir vasaras terase, tad jums būs ļoti noderīgi šie 5 padomi par to, kā vairākkārt palielināt tās apgrozījumu!  

1. Oficianta mobilie termināli Orderman Sol – nevainojamai un ātrai apkalpošanai 

Nav noslēpums, ka terašu sezona Latvijā ir ārkārtīgi īsa, tomēr šajā laikā vairākkārt pieaug apmeklētāju skaits.  
Vadošā Eiropas restorānu aprīkojuma ražotāja Orderman mobilie termināli palīdzēs jums ievērojami palielināt apkalpošanas ātrumu, tas nozīmē – arī galdiņu apgrozījumu. Viss noslēpums slēpjas tur, ka sistēma ļauj pieņemt pasūtījumu no klienta tieši pie galdiņa un automātiski nodot to bārā vai virtuvē.  

Jūsu oficianti vairāk laika varēs pavadīt terasē, kontaktējoties ar klientiem un pieņemot pasūtījumus. Šāda sistēma vidēji par 5 minūtēm samazina pasūtījuma gaidīšanas laiku un praktiski novērš nepatīkamās kļūdas pasūtījumos. Turklāt gudrā sistēma pati pateiks priekšā oficiantam, ja klients nav pasūtījis kādu ēdienkartes kategoriju, piemēram, desertu, un viņš varēs to piedāvāt klientam, kamēr tas vēl ir izsalcis. Orderman – 40 000 restorānu izvēle visā pasaulē!   

2. Orderman Сolumbus POS-termināls un jostas printeris – veiciet visus norēķinus ar klientu tieši terasē ! 
Mūsdienīgais un uzticamais Columbus POS-termināls nebaidās no mitruma, to var droši nest ārā uz terasi, lai oficianti varētu drukāt čekus un veikt visus norēķinus ar klientu , neieejot zālē.  Iegūstiet vēl lielāku apkalpošanas ātrumu! 

Arī īpašā jostas printera mērķis ir būtiski samazināt apkalpošanas laiku, jo tas ļauj izdrukāt viesu rēķinu, neatejot no galdiņa. Turklāt šī ierīce palīdz izvairīties no nepatīkamām situācijām, kad klients vienkārši aiziet projām neievērots un nenorēķinās par ēdienu, kamēr oficiants aizņemts ar rēķina sagatavošanu zālē.   

3. Oficianta mobilie peidžeri LRS – mūsdienīga pieeja un nekādu atdzisušu ēdienu 
Mobilie peidžeri, kurus izstrādājusi vadošā amerikāņu peidžeru kompānija LRS – ideāls risinājums vasaras terasēm. Ar šiem peidžeriem oficiantiem nevajadzēs skraidīt uz virtuvi, lai pārliecinātos ,vai klientu ēdiens ir sagatavots. 

Vasaras kņadā ir viegli aizmirst par pasūtījumu, kas radīs neapmierinātību jūsu apmeklētājos nonemta teikuma beigas. Peidžeris, kurš stiprinās pie oficianta jostas, ar vibrācijas signālu paziņos oficiantam, ka ēdiens ir gatavs. Rezultātā – mazāk stresa oficiantiem, un apmeklētāji, kas vienmēr apmierināti ar apkalpošanas kvalitāti! 

4. Oficianta izsaukšanas poga – padariet apkalpošanu terasē ātru un patīkamu 
Vasaras laikā personāls nespēj veltīt uzmanību visiem galdiņiem, īpaši tiem, kuri atrodas terases tālākajos stūros. Protams, var pieņem darbā papildus darbiniekus, bet ir kāds gudrāks un izdevīgāks risinājums!        

Ar oficianta izsaukšanas pogu Jūsu klientiem vairs nenāksies izmisīgi plātīties ar rokām, vispārējā burzmā cenšoties piesaistīt oficiantu uzmanību vai vēl sliktāk – doties to meklējumos uz zāli. Savukārt oficiantiem nenāksies nepārtraukti paturēt uzmanības lokā visus galdiņus.  
Oficianta izsaukšanas poga no galda – tas ir nedārgs un efektīvs risinājums, kurš palīdz saīsināt pasūtījuma pieņemšanas gaidīšanas laiku, padarīt apkalpošanu draudzīgāku un klientam patīkamāku, samazināt neapmierināto apmeklētāju skaitu un atvieglot jūsu personāla darbu „karstajā laikā”. 

5. Kreatīvas pogas uz galda – desmitkārtīgi palieliniet pasūtāmo dzērienu daudzumu! 
Pārsteidziet un ielīksmojiet savus klientus – košo pogu „VĒL  ALU” novietojiet uz katra terases galdiņa. Šāda poga palīdzēs desmitkārtīgi palielināt pasūtījumu skaitu no viena galdiņa, jo rada pozitīvas emocijas un vienmēr atrodas klienta acu priekšā.  
Nonemts teikums!!! Jūsu klientiem vairāk nenāksies gaidīt, kamēr pie viņiem pienāks oficiants, lai pieņemtu kārtējo pasūtījumu. Protams, pogu iespējams modificēt jebkuram dzērienam. Esiet kreatīvi un efektīvi kopā ar Brio Engineering! 

Ko saka mūsu klienti 
Gaļina Karmača, Gan bei restorānu finanšu direktore  

Ar kompāniju Brio  mēs sadarbojamies jau vairāk kā 10 gadus. Viņi nodrošina mūs ar visu programmaparatūras kompleksu, kas apkalpošanu mūsu restorānos ļāva padarīt daudz ātrāku, efektīvāku un mūsdienīgāku.  
Mobilo terminālu Orderman ar Brio programmatūru ieviešana sniedz mums iespēju nepārtraukti palielināt apgrozījumu, saglabājot līdera pozīcijas Latvijas viesu uzņemšanas industrijā.    

Bezmaksas konsultācija 
Mēs ar prieku sniegsim jums bezmaksas konsultācijas jebkuros ar restorānu biznesa automatizāciju saistītajos jautājumos un piedāvāsim jums labākos risinājumus tieši jūsu restorānam. Brio Engineering – vairāk kā 20 gadu pieredze un vadošās IT sistēmas viesu uzņemšanas industrijai!

Zvaniet pa telefonu 67365828 vai apmeklējiet mājas lapu www.brio.com.lv 

  

Saistītie raksti

HoReCa ABC - Ēdienkartes vēsture un nozīme
Fiskars piedāvājums nedēļas nogalē
Riga Food diskusija - Vai Latvijai vajag Michelin zvaigznes?
Grilēts liellopu filejas steiks- tik gardi, ka mēli var norīt! (RECEPTE)
Enerģijas dzērienu apslēptā daba


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts