Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

Viesistabas Kazarmās kursu kalendārs nāk ar interesantiem jaunumiem!
Ziedošs pavasara pārsteigums –ARC zīmolu dienas – augstākās kvalitātes trauki kļūst draudzīgāki maciņam!
Tēma- "Pavāra aicinājums"
Šefpavārs Gints Aizupietis 18.novembrī iesaka izvēlēties mazāk ierastus Latvijas produktus
Ātri pagatavojamā Džeimija Olivera jaunā recepte


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts