Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

3. jūnijā pl 18:00 Indijas reģionālo ēdienu variācijas ar Gati Grosbergu
Metos: Gada izdevīgākais piedāvājums
Viesmīlības industrija
Majonēžu ceļvedis ar Raimondu Zommeru jeb kā Lieldienās neapjukt veikalu piedāvājumā
Fast Chef Elite friteris- labākais palīgs profesionāļiem


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts