Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.10.2016

KĀ VEIKSMĪGI PĀRDOT TŪRISMU 21. GADSIMTĀ?

Pasaule šodien ir tik atvērta ceļošanai kā nekad agrāk! Tirdzniecības savienības, ātras lidmašīnas, plaši lietota angļu valoda un internets – tas viss nojauc fiziskās robežas. 

Kā šajā dinamiskajā laikā pārdod savu tūrisma produktu kaut kur Vidzemē? 

Iegūstiet zināšanas par aktuālo tūrisma uzņēmējdarbībā intensīvā trīs dienupraktisko semināru ciklā Limbažos!

MĒRĶAUDITORIJA: visi, kas vēlas vai ir nesen sākuši uzņemt tūristus savā lauku sētā, zemnieku saimniecībā, uzņēmumā vai ražotnē (t.sk. mājražotāji), un pašreiz vēl meklē labākos pārdošanas ceļus.

SEMINĀRU TĒMAS:
1. SEMINĀRS. Mans tūrisma produkts – vai tas ieinteresē tūristu? Seminārs par un ap produktu veidošanu tūrismā, kurā meklēsim atbildes uz jautājumiem:
 vai tūrisma produkts no uzņēmēja skatupunkta ir tas pats, kas no tūrista viedokļa?;
 sezona un nesezona tūrismā – kā būt TOPā visu gadu?;
 vai viens un tas pats produkts var sevi „pārdot” mūžīgi?;
 kas ir Vidzemes tūrisma produkti Latvijas, Eiropas un pasaules skatījumā?

2. SEMINĀRS. Tūrisma produktu pārdošanas ABC. Seminārā praktiski analizēs savus produktus, vadoties pēc šiem jautājumiem:
 kam mans produkts ir vajadzīgs jeb kā veikt tūristu segmentēšanu?;
 tradicionālais un netradicionālais mārketings – katra virziena plusi un mīnusi;
 internets un pārdošana – vai sociālie tīkli tiešām „nes” naudu? ;
 komplekso tūrisma produktu veidošana jeb kā es kopā ar kaimiņu varu pārdot vairāk?;
 kādām pārdošanas veicināšanas aktivitātēm ir pieejams atbalsts Latvijā?

3. SEMINĀRS. Tūrisma produktu eksports. Seminārs tiem, kuri vēlas mērķtiecīgi strādāt ar viesiem no ārvalstīm. Seminārā lektore dalīsies savā praktiskajā pieredzē par šādām tēmām:
 ko nozīmē strādāt ar viesiem no ārvalstīm – praktiskās un filozofiskās nianses;
 kuru ceļu iet – strādāt uz gala klientu vai sadarboties ar aģentiem?;
 tikšanās ar partneriem ārvalstīs – kā gatavoties un ko gaidīt?;
 dalība izstādēs – vai tas vispār ir nepieciešams?;
 žurnālisti kā resurss – cik tas maksā un kā to izmantot?
VIETA UN  LAIKS:
Ceturtdienas - 27.10., 03.11. un 10.11. no plkst. 9:30-16:00.Pārtraukums 12:30 līdz 13:00Adrese: Parka iela 23, Limbaži (Limbažu galvenā biblioteka)

LEKTORE:
apmācību seminārus vadīs Laura Žukovska-Supe, kas ir ieguvusi bakalaura grādu Vidzemes Augstskolā Tūrisma vadībā, un pēdējos 4 gadus vada eksportējošu dabas tūrisma uzņēmumu „Baltic Wildlife”. Semināros Laura dalīsies ar personīgo pieredzi par jauna nišas tūrisma produkta attīstību un pārdošanu, par sadarbību ar Valmieras biznesa inkubatoru, GNP tūrisma klasteri, LIAA, ALTUM, partneriem Latvijā un Eiropā.

DALĪBAS MAKSA:
Piesakoties uz visiem trim semināriem 130 EUR + PVN. Viens seminārs atsevišķi 50 EUR + PVN. Cenā ietilpst kafijas pauze, izdales materiāli un sertifikāts.
PIETEIKŠANĀS:
Pa tālruni 27898045 vai e-pastu: limbazi@buts.lv līdz 17. oktobrim ieskaitot. 
PAPILDU  INFORMĀCIJA:
SIA “BUTS” Limbažu filiāles vadītāja  Jana Mošura, t. 27898045

  

Vēl ziņas

Gaismas festivāls Staro Rīga no 17.-20. novembrim
No 7.- 9. februārim Berīnē notiks starptautiskā augļu un dārzeņu loģistikas izstāde
Food Union paplašina zīmola Kārums sortimentu
No 19. - 28. janvārim notiks izstāde Grüne Woche Berlin -Zaļā nedēļa
Ārvalstu viesu skaits Latvijā ir pieaudzis


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts